Ga naar inhoud


Idee : dbox interne season.


Rekordc

Aanbevolen berichten

Ik zou graag mijn season intern in de dbox willen maken. (Ik heb de dbox nog niet los gehad) is de card reader met een bandkabel aan de hoofdprint aangesloten of zit hij erop gesoldeerd? Als hij gesoldeerd is dan lijkt mij het makkelijkste om een mini card te maken die dan intern dmv een bandkabel naar de season gaat. En de db9 aansluiting op de achterkant schroeven.

Iemand hier ervaring mee?

 

Martin

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is in principe simpel uit te voeren , op de season die ik heb (zonder voedingsaansluiting) lopen maar 4 lijntjes naar het kaartlezer gedeelte .

Alleen is het wat minder handig om via uittrekken van de season , een reset te doen .

 

Doorzagen heb ik ook met de cardblocker gedaan en het cardslot boven de orginele gemonteerd (t.b.v. seca 2 / Nocut ombouw)

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...