The Librarian Geplaatst: 3 maart 2007 Geplaatst: 3 maart 2007 Er heeft een hele tijd geleden een topic op het board gestaan, waarin is omschreven hoe je een softcam werkend kon krijgen in een orginele dream image. Ik heb de zoek functie gebruikt, maar dit topic kan ik niet terug vinden. zo uit mijn geheugen was de topic starter redneck eyeball, maar dat weet ik niet meer helemaal zeker. Herkend iemand dit, en weet waar het is te vinden laat het me weten a.u.b
Tonskidutch Geplaatst: 3 maart 2007 Geplaatst: 3 maart 2007 database camd3 user opgelet maar meestal staan in de helpteksten van de desbetreffende emu's de aanwijzingen. cheers Empire State Of Mind (part II) broken down Alicia Keys
The Librarian Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Geplaatst: 3 maart 2007 Niet het topic terug gevonden, maar met de info uit de database kan ik ook verder hobbyen. thnx Tonskidutch
Gast Geplaatst: 3 maart 2007 Geplaatst: 3 maart 2007 Is van Redneck-Eyeball Genaamd StartEmuasPlugin Heb hier wel een aangepaste versie voor CCcam In de bijlage: StartemuasPluging by Redneck-Eyeball edit by Ford from Polar team 1327326-emustartplugin[1].tar.gz
view Geplaatst: 4 maart 2007 Geplaatst: 4 maart 2007 The Librarian, de oude topic die je zocht, was dat misschien deze : KLIK *edit, ik lees niet goed, je zocht een andere topic. Alsnog laat ik de link staan daar het een leuke en leerzame topic was
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen