Gast Geplaatst: 14 maart 2007 Geplaatst: 14 maart 2007 Krijg van de week een crt hdready tv. Met welke instelling krijg ik het beste beeld, component 50 hrz of scart rgb 100 hrz?
Gast Geplaatst: 14 maart 2007 Geplaatst: 14 maart 2007 persoonlijk zou ik voor de Component kiezen.. Moet je alleen wel even de settings aanpassen standaard staat onder Gimini geen YpBr. Mapje etc/enigma2/settings regels toevoegen in settings(editten / bewerken) config.av.colorformat=yuv config.av.yuvenabled=true Daarna even de box met de schakelaar uitzetten en aanzetten. gr.Info
Tonskidutch Geplaatst: 14 maart 2007 Geplaatst: 14 maart 2007 ik las veel dergelijke vragen en dus ook antwoorden... het is toestel afhankelijk, lijkt het wel, na het lezen van die antwoorden. dus gewoon meerdere testen maar let op de beeld instellingen van die HD-tv moet je wel eerst goed doorgronden en eventueel op lokatie bijstellen. cheers Angel Anna Cimenti
Gast Geplaatst: 14 maart 2007 Geplaatst: 14 maart 2007 Morgen dus maar een scart naar component kabel halen. Het is trouwens een normale tv die "Hd-ready" is, met hdmi en component aansluitingen. Maar deze tv kan component alleen op 50 of 60hz weergeven en gewoon via rgb 100hz, dus ja wat zal beter zijn.
JBnl Geplaatst: 14 maart 2007 Geplaatst: 14 maart 2007 wel model tv is het ? de Philips of samsung ? groeten,JBnl
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen