Ga naar inhoud


EPG Inverto 7000 PVR


Spike_b

Aanbevolen berichten

Wij hebben een IDL7000 CD / TVV Die na de laatste update van afgelopen woensdag NIET meer beschikt over meerdaagse EPG.

 

Misschien een foutje in de software??Of heeft Digitaal weer de nodige problemen?

 

We wachten maar weer af..

 

Gr.Info

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:

Mijn vraag is nu kan je op een of andere manier controleren (aan de hand van serienummers of typenummers) of je de CD/TVV versie in je bezit hebt ?


Ja dat kan wel, je importeur in België opbellen en het serienummer doorgeven!.
Ternminste dat neem ik aan! [???]
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Wij hebben een IDL7000 CD / TVV Die na de laatste update van afgelopen woensdag NIET meer beschikt over meerdaagse EPG.

Misschien een foutje in de software??Of heeft Digitaal weer de nodige problemen?

We wachten maar weer af..

Gr.Info


Heb je na de reset van u fabrieksinstellingen "EPG continue ophalen" terug geactiveerd?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
EPG continu aan staat erin het menu

Hou dit gegeven dan goed in het oog, mocht het beeld binnenkort hickups vertonen.
Ik heb noodgedwongen de "continu EPG ophalen" uitgeschakeld, omdat het beeld anders voortdurend zeer korte freezes vertoonde.
Liever geen goedwerkende EPG dan een gestoord beeld.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Coliseo

 

Heb je de laatste firmware in de ontvanger staan? Ik heb de laatste weken niets meer gehoord over korte freezes omdat de EPG OPHALEN op AAN staat. In het verleden was dat nog wel eens zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
@Coliseo

Heb je de laatste firmware in de ontvanger staan? Ik heb de laatste weken niets meer gehoord over korte freezes omdat de EPG OPHALEN op AAN staat. In het verleden was dat nog wel eens zo.


De laatste software staat er op, maar ik heb dit nog niet getest aangezien de "continu ophalen van de EPG" nog steeds uitgeschakeld is. Ik zal dit de volgende dagen eens nakijken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:
@Coliseo

Heb je de laatste firmware in de ontvanger staan? Ik heb de laatste weken niets meer gehoord over korte freezes omdat de EPG OPHALEN op AAN staat. In het verleden was dat nog wel eens zo.


De laatste software staat er op, maar ik heb dit nog niet getest aangezien de "continu ophalen van de EPG" nog steeds uitgeschakeld is. Ik zal dit de volgende dagen eens nakijken.


Ik heb vandaag de EGP CONTINU OPHALEN nog eens ingeschakeld. Onmiddellijk weer die vervelende hickups. Dus weer naar af.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...