Ga naar inhoud


[enigma] auto reconnect cahandler


tellar

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Kan iemand mij uitleggen wat de functie "auto reconnect cahandler" precies doet bij enigma onder "expert settings"? Als dit automatisch reconnecten met een externe share is, doet bijvoorbeeld "mgcamd" dit niet al uit zichzelf met de juiste settings?

____________________________________________________

Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen

Link naar reactie
Delen op andere sites


uhm

 

effe de makers hun uitleg:

Code:
 Wenn du ein emu (das sich direkt von enigma über den neuen socket die pmt holt) neu startest ist es ohne diese funktion nötig hin und zurück zu zappen, damit Bild kommt - Wenn's angeschaltet ist (und der emu das unterstützt, natürlich) dann ist das nicht mehr nötig - bild erscheint sofort 

 

Code:
 Als je een emulator (welke zich direkt van enigma middels de nieuwe socket het pmt ophaalt) nieuw start is het zonder deze optie nodig even heen en weer te zappen, opdat beeld komt - Als het echte aangevinkt is (en je emu ondersteund deze pmt socket optie) dan is dat niet meer nodig en heb je meteen beeld 

 

cheers

Oversea

Jaydee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

effe de makers hun uitleg:


Lijkt me sterk, de makers spreken geen duits ;-)

Klopt overigens bijna helemaal, behalve dan dat deze optie juist alleen invloed heeft op het oude socket interface. (en niet zoals hier verteld wordt, het nieuwe socket interface)

Het nieuwe socket interface is zodanig dat de client zelf al (re-)connect zodra hij weer draait, en hoeft enigma dus niet te reconnecten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pieterg

 

de uitleg had ik ooit op een duits forum gevonden...

en stond in het duits gegeven,

vandaar

 

maar uh goed om te weten dat een nieuwe socket interface dit vanzalf al doet,

dus mag ik concluderen dat het cahandler reconnect daarmee overbodig is geworden?

 

cheers

Oversea

Jaydee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

maar uh goed om te weten dat een nieuwe socket interface dit vanzalf al doet,
dus mag ik concluderen dat het cahandler reconnect daarmee overbodig is geworden?


Nog niet elke emu maakt gebruik van het nieuwe interface.
Het is dus handig om de optie altijd aan te laten staan, op het nieuwe interface heeft hij sowieso geen effect, dus het schaadt niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

- Als het echte aangevinkt is (en je emu ondersteund deze pmt socket optie) dan is dat niet meer nodig en heb je meteen beeld [/code]


Ja en mgcamd ondersteunt dit dus NIET. Daarbij moet je altijd zappen (waardoor je complete opname naar z'n grootje is). Andere cams weet ik niet.

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Nog niet elke emu maakt gebruik van het nieuwe interface.


Voor zover ik weet gebruik alleen CCcam de nieuwe interface (duh...). Dus alleen met CCcam opnames die het (bijna) altijd doen, ook als je cam geherstart is (om wat voor reden dan ook).

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...