Ga naar inhoud


Season inbouwen.


Rekordc

Aanbevolen berichten

Zitten inderdaad geen keys in de files. Het is de bedoeling dat je je eigen cardservertje maakt met een echte smartcard erin. Echter, wel zo dat je dan in je huis met meerdere ontvangers van die ene card gebruik kan maken. Dus niets anders dan een dreambox met NEWCS - MGCAMD combinatie. Was het maar voor alle ontvangers zo simpel. Daarom hoop ik dat dit topic voorlopig nog even door mag gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Voor mensen die ook een interne season voor in hun nokia willen hebben hier nog een printlayout. Waar kan ik het beste de voedingsspanning voor deze print vandaan halen en hoe sluit ik hem het beste aan op de kaartlezer zodat de nokia in een zo gaaf mogelijke toestand blijft bevinden?

 

Tevens heb ik ook nog wat progjes voor de seriële poort gevonden:

Virtual Serial port driver, Advanced Virtualcomport, Serial port splitter. Hopelijk lukt het met één van deze.

Mythbuntu 12.04

Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ik de season ingebouwd heb werkt deze software goed. Season voeding via modemconnector en niet via cardslot.

 

Wat me verder opvalt is dat bij zenders van TPS (viaccess) of Premiere (Nagra) er wel informatie naar de server wordt gestuurd. Omdat ik geen kaartjes hier voor heb kan ik niet testen of dat ook echt werkt.

 

Rekordc

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Lamko
Waar kan ik het beste de voedingsspanning voor deze print vandaan halen en hoe sluit ik hem het beste aan op de kaartlezer zodat de nokia in een zo gaaf mogelijke toestand blijft bevinden?



Ik heb de voeding en massa via de Modemkabel, voor de rest 2 draadjes aan het kaartslot gesoldeerd. Het slot zit vrij hoog boven de print dat dat makkelijk wil en er ook nog een kaartje in het slot past. En dat was nodig omdat hij anders niet werkt (op een andere werkte het zonder problemen.)

Rekordc

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeet helemaal mijn eerste uitvoering, season print doorgezaagd en daar de draadjes aan voor signaal (data/ reset). Voor de voeding via de modem kabel gebruik ik steekpennen (omgekeerde van jumpers, bij de elektroboer te verkrijgen) die je dan in de connector kunt steken.

Dan hoef je niets in de dbox te solderen.

 

Rekordc

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...