Ga naar inhoud


smartcard van canaldigitaal voor tvvlaanderen gebruiken?


satsurfer

Aanbevolen berichten

hallo,

 

Ik had tot februari 2007 een abbo bij Canal Digitaal. (als Belg). Dit had ik via familie van mijn vrouw bekomen. (dus alles legaal!).

 

had via een actie een CI, + kaart van C+ NL aangeschaft, waarbij je gratis 3 maand basispakket kreeg.

 

Ondanks het feit dat ik op het aanvraagformulier aangeduid had, dat ik NA 3 maand 'set-top-box' wenstte, werd ik toch op basispakket overgeschakeld.

 

Daar was ik niet mee opgezet. + ondertussen kwam tvvlaanderen op de markt....en heb C+ NL opgezegd.

 

nu mijn vraagjes:

 

1) had ik ergens gelezen dat je de publieke zenders (NED1/2/3) gratis via satelliet kan bekijken, mits smartcard van canal digitaal? of enkel via dvb-t met CI?

 

2) de CI is idem met TVvlaanderen veronderstel ik?

 

3) zou het mogelijk zijn een C+ NL smartcard te activeren bij tvvlaanderen? spaar ik 79 EURO voor de smartcard!

tv vlaanderen activatie smartcard

VU+ Duo 4K DVB-S2x FBC DUAL +  1 X DVB-C FBC V 1.0 (Enigma2); Visiosat BIG Bisat (13,2° 19,2°, 23,5°, 28,2°O), 4 Alps BSTE9-101B, smart MS 17/4 ES multiswitch, Samsung UE50JU6800W

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja, NED123 is gratis via CDS.

 

Via DVB-T is NED123 ongecodeerd (FTA).

 

CI is als het goed is ook voor TVV bruikbaar, op mijn (recentere) CI staan zelfs zowel CDS als TVV logo's.

 

Nee, je zal je CDS smartcard moeten verkopen en een nieuwe (of gebruikte) TVV kaart aanschaffen.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...