_Bartje_ Geplaatst: 15 mei 2007 Geplaatst: 15 mei 2007 Hallo, Ik heb een probleem met opnemen op harde schijf. Dit heeft 2 jaar probleemloos gewerkt met verschillende images. Kreeg 2 weken geleden ineens de foutmelding opname mislukt, het opslagmedium is niet toegangkelijk. Nieuwe image erin gezet, hetzelfde probleem. Formateren gaat echter wel? Juist schijf een keer aan de pc gehangen, partitie gewist en opnieuw aangemaakt en geformateerd. Schijf terug geplaatst en weer hetzelfde probleem. Image die ik nu gebruik is de helenite van pli. Komt iemand dit bekend voor? mvg Bartje
MSneijders Geplaatst: 15 mei 2007 Geplaatst: 15 mei 2007 volgens mij kun je in het menu ergens selecteren waar je op wil nemen, staat dat nog wel naar /hdd? DM500 -PLi Iolite - Technisat Multytenne 45 DM800 -PLi Iolite - Rotor - 60cm pan
_Bartje_ Geplaatst: 15 mei 2007 Auteur Geplaatst: 15 mei 2007 Die staat nog op harde schijf. Het rare is formateren gaat zonder probleem via de box. Enkel wanneer ik probeer op te nemen gaat het mis. Had daarom ook al nieuwe image geflashed serieel. MVG Bart
Tonskidutch Geplaatst: 15 mei 2007 Geplaatst: 15 mei 2007 is dacht ik een kwestie van; of de hdd / cf gemount is? als je hem nog per telnet kunt mounten dan probeer dat eens. cheers Stool Pigeon Kid Creole and the Coconuts
_Bartje_ Geplaatst: 15 mei 2007 Auteur Geplaatst: 15 mei 2007 Hoi, er is geen mount in het spel. Enkel een harde schijf die 2 jaar gewerkt heeft. Ga eind van de week even een andere schijf halen voor eens te testen. Groeten, Bart
Tonskidutch Geplaatst: 15 mei 2007 Geplaatst: 15 mei 2007 hoho, een hdd ingebouwd wordt ook gemount door het operating system. ga eens in telnet middels het proggie DCC of via windows uitvoeren >cmd< type in telnet zijnde eens het commando "mount" wat staat daar als gemount zijnde ??????? cheers Stool Pigeon Kid Creole and the Coconuts
Ome Merde Geplaatst: 15 mei 2007 Geplaatst: 15 mei 2007 http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...rue#Post1364446 deze ruimte is te huur
Tonskidutch Geplaatst: 15 mei 2007 Geplaatst: 15 mei 2007 Ome Merde, na formateren is dat juist... zijn aanvangsvraag stelt echter dat er plots dit probleem opdoemde.. maar evenwel moet na formateren wel een movie map aangemaakt worden. cheers Stool Pigeon Kid Creole and the Coconuts
erikson Geplaatst: 15 mei 2007 Geplaatst: 15 mei 2007 heb net hetzelfde gehad en het was uiteindelijk mijn usb stick die voor de problemen zorgde zie de berichten van 5 mei erikson wie meer problemen maakt dan dat hij oplost is een moeilijk mens
_Bartje_ Geplaatst: 15 mei 2007 Auteur Geplaatst: 15 mei 2007 Het is inderdaad de usb stick die de problemen veroorzaakt met pli. Raar dat hij dat met de SF image ook had en dat dat daarvoor altijd gewerkt heeft. Oke bedankt voor de tips. groeten, Bart
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen