Gast Geplaatst: 18 mei 2007 Geplaatst: 18 mei 2007 Hallo mede satfanaten ;-) met wat voor programma kan je bv. reclames wegknippen ? Ik gebruik momenteel convertxtodvd om " .ts " bestanden om te zetten naar dvd files Gr... Merijn
the boss Geplaatst: 18 mei 2007 Geplaatst: 18 mei 2007 Ik gebruik videoredo,werkt goed en heel eenvoudig,knippen en omzetten naar verschillende formaten. Grtz. Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.
DB-roekie Geplaatst: 18 mei 2007 Geplaatst: 18 mei 2007 Ik gebruik: PVAStrumento v 2.1.0.17 Roekie = iemand die nog niet genoeg weet. Maar ja, wanneer weet je dat je genoeg weet? To DB or not to DB, Thats the question!
Tonskidutch Geplaatst: 19 mei 2007 Geplaatst: 19 mei 2007 ProjectX is ook een bekende met handleiding en uitleg van OZoon allemaal freeware en heel goed. zie handleiding cheers Stool Pigeon Kid Creole and the Coconuts
Gast Geplaatst: 19 mei 2007 Geplaatst: 19 mei 2007 DvrSudio pro, perfect programma. Knippen enz en direct branden....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen