Ga naar inhoud


Foutmelding bij Orange met mail ophalen.


Aanbevolen berichten

Sinds een week ongeveer krijg ik bij Orange met outlook een foutmelding als hij de mail probeerd op te halen.

Het lukt wel na een tijdje wachten.

Zelf kan ik wel niks meer verzenden.

Het gaat om deze melding:

 

[color:"blue"]Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'pop.orange.nl', Server: 'smtp.orange.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10051, Foutnummer: 0x800CCC0E

[/color]

 

Weet toevallig iemand wat dat betekend? Kan het aan mij liggen of aan orange?

Groeten van Martin.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Even via google: ( 0x800ccc0e )

 

 

De meldingen verschijnen wanneer u de mailservers voor uitgaande en inkomende mail niet juist heeft ingesteld óf bij een geblokkeerde poort 25 en/of poort 110 (door firewall, virusscanner of provider).

 

# Oplossing: Zorg ervoor dat het email account correct is ingesteld in Outlook (servernamen inkomende en uitgaande mail)

# Probeer mail te ontvangen of te verzenden met uw firewalls en andere security software uit en kijk of dit het probleem veroorzaakt

# Waneer dit helpt, stel de firewall dan zo in dat hij overweg kan met Outlook

 

Zie ook: http://support.microsoft.com/kb/191687/nl

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...