Ga naar inhoud


[7025] Gemini 2.40


Radix

Aanbevolen berichten


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb het even getest,hier is het originele image erop zetten niet nodig....gewoon direct de gemini 2.4.

Er komt dan ook een melding voor de front processor update van versie 2 naar versie 7.

Gewoon op OK klikken,waarna de box opnieuw opstart.

 

Hierna heb ik de zenderlijst enz erin gezet,alles werkt prima!

Dreambox 8000 HD PVR / Dreambox 7025 / Humax IRCI-5400 Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hhhmmmm, Heb ik weer...

 

Het heeft bij mij ook altijd gewerkt (eerdere versie)..

 

Ik kan wel naar de webinterface van de dreambox waar ik dus evt. de zenders zou kunnen kiezen waar ik naar wil gaan kijken, klik ik op de TV (icoon) start automatisch VLC, maar beeld ho maar!

 

Kan het zijn dat ik wat (opnieuw) moet instellen bij VLC?

Heeft iemand de evt. instellingen daarvoor voor mij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sinds kort een Dreambox nou heeft een kennis van mij een gemini versie erop gezet, maar die draait voor geen meter. Steeds vastlopers of een scherm in het beeld dat er geen smartcard inzit.

Ik wil er heel graag een nieuwe versie op zetten (2.40) maar zie nergens hoe ik dit simpel kan doen.

 

Kan iemand me misschien een link sturen met hoe dit in zijn werk gaat.

Ik hoop dat het kan met een compact flash card of USB stick aangezien ik op dit moment geen nul modem kabel heb.

 

Mijn laatste vraag is of je deze ontvanger ook zo in kan stellen dat hij van scart naar component kan uitzenden.

 

Alvast hartelijk dank voor de hulp. Ik hoop dat jullie deze noob een beetje op weg kunnen helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik heb sinds kort een Dreambox nou heeft een kennis van mij een gemini versie erop gezet, maar die draait voor geen meter. Steeds vastlopers of een scherm in het beeld dat er geen smartcard inzit.
Ik wil er heel graag een nieuwe versie op zetten (2.40) maar zie nergens hoe ik dit simpel kan doen.

Kan iemand me misschien een link sturen met hoe dit in zijn werk gaat.
Ik hoop dat het kan met een compact flash card of USB stick aangezien ik op dit moment geen nul modem kabel heb.

Mijn laatste vraag is of je deze ontvanger ook zo in kan stellen dat hij van scart naar component kan uitzenden.

Alvast hartelijk dank voor de hulp. Ik hoop dat jullie deze noob een beetje op weg kunnen helpen.


Je kunt hier hier klikken om te zien hoe je een nieuwe image naar je dreambox kan flashen. Hierbij heb je geen nulmodem kabel nodig, maar dient je dreambox verbonden te zijn met je router.

Op je tweede vraag kan ik geen antwoord geven, wellicht dat een ander dat kan.

Veel succes!

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het dus ook mogelijk om op deze manier een LT Image naar de dreambox 7025 te laden. Ik dacht namelijk dat dat op een andere manier moest.

 

Ik zie trouwens in de gemini software die ik heb, (een na laatste versie) geen mogelijkheid heeft om de av instellingen op Y/pb/pr te zetten. Als dit wel mogelijk is in de nieuwe versie dan hoor ik dat graag.

 

Is de LT Image trouwens volledig anders dan de gemini, of zijn die vrijwel gelijk aan elkaar. Graag zou ik de verschillen willen weten.

 

Bedankt alvast voor de hulp mensen. Geweldig ben nog nooit zo snel geholpen op een forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
met de LT image is het alvast mogelijk om te switchen naar Component via de instellingen--> AV (mss ook mogelijk in Gemini)


Ik heb de lt image geinstalleerd en die vind ik een erg mooie layout hebben.

Ook werkt het component uitgang perfect en geeft een veel mooier beeld dan de gemini 2.3.0 die ik eerst had.

Kortom weer een stapje vooruit nu nog een harde schijf inbouwen en een fan zodat het hele boeltje niet zo warm wordt.
Had ik ook gedaan met mijn oude topfield en dat werkte perfect.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...