Ga naar inhoud


film 1.x staan stil


milili

Aanbevolen berichten

Ik snap niet waarom de meeste posters zo tegen Penthe zijn.

Ik had hetzelfde, de zenders van c+ sloegen vast en de rest -dus bv rtl 4 en de nl zenders- deden het wel normaal-.

Val niet over een woord zoals rotte uplink (ok, zijn 2 woorden) maar help mekaar een beetje.

 

Groetjes, Tom.

(Ik zal nu wel de wind van voren krijgen)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Helemaal mee eens Tom. Bovendien hoef je niet te reageren op een post. Dat is het mooie van een forum. De manier waarop deze discussie verloopt is voor niemand interessant, behalve blijkbaar voor diegene die hem op deze manier gaande houden. Voor het uiten van emoties zijn er andere fora. Ik houd van een discussie, maar dan wel op een normale steekhoudende manier met wederzijds respect.

 

Groeten,

 

Haenzel

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zitten hier op een technisch forum. Als er dan dingen beweerd worden die nergens op slaan, dan gaan mensen daar tegenin. Lijkt me logisch toch? Als dit alleen maar een sociaal netwerk was, dan was het inderdaad een nutteloze discussie. Maar hier willen we juist uitvinden waar het probleem echt zat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
We zitten hier op een technisch forum. Als er dan dingen beweerd worden die nergens op slaan, dan gaan mensen daar tegenin. Lijkt me logisch toch? Als dit alleen maar een sociaal netwerk was, dan was het inderdaad een nutteloze discussie. Maar hier willen we juist uitvinden waar het probleem echt zat.


Weet je (tikkie off topic) wat 'gammel' is in Nederland: de verbindingen naar FM-steunzenders! één kort plensbuitje vanmiddag in Rotterdam en ja hoor...weg is de steunzender van Slam FM op 88.6 (de 88.4 uit Roosdendaal zat gewoon in de lucht). Het kan dus wel heel weinig hebben moet ik zeggen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
We zitten hier op een technisch forum. Als er dan dingen beweerd worden die nergens op slaan, dan gaan mensen daar tegenin. Lijkt me logisch toch? Als dit alleen maar een sociaal netwerk was, dan was het inderdaad een nutteloze discussie. Maar hier willen we juist uitvinden waar het probleem echt zat.


Heb je helemaal gelijk in, alleen de manier waarop sommige discussies gevoerd worden en er op persoonlijk vlak wordt aangevallen lijkt mij niet de bedoeling, ook dreigt het topic in sommige gevallen offtopic te gaan. Dit gebeurt trouwens op bijna ieder forum. Dat is niet te voorkomen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...