Max Power Geplaatst: 21 juni 2007 Delen Geplaatst: 21 juni 2007 Hallo, Op mijn 7025 met een S een C tuner met de RONALDD image zit een kanalen lijst welke op zich lijkt te werken. Echter ik heb 2 merkwaardige dingen, m.i. zijn ze gerelateerd. Als ik op tuner B ( de C tuner) automatisch wil scannen krijg ik de melding dat mijn tuner niet goed is geconfigureerd ?????. daardoor kan ik op tuner B ook geen kanalen scannen. Ik heb geen idee wat en waar en hoe ik dit zou moeten doen. Tevens als ik naar de cable tuner zit te kijken heb ik wel normaal beeld op de diverse kanalen, maar links boven in het kleine infoschermpje wat je zit als je zapt staat consequent een A van tuner A en als ik wel naar de S tuner kijk staat er die A ook. In de eerste kanalen lijst die erin zat toen ik mijn 7025 aanschafte stond wel keurig een B bij het kijken naar de C tuner overigens. Maar dit was bij de LT image. Op tuner A heb ik en had ik geen probleem. De cables.xml is ook in orde die had ik hier al in een draadje gevonden. Iemand enig idee hoe ik dit foutje kan corrigeren ? Max Power ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- VU+ Ultimo / Dreambox DM7025 / 100cm Triax op een Moteck SG2100 / 88cm Triax met 4 LNB's op rail Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast djseppie Geplaatst: 22 juni 2007 Delen Geplaatst: 22 juni 2007 Welke versie gebruik je van het Ronaldd image?? De bug m.b.t. de a tuner zou in de release van 11 juni verholpen moeten zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Max Power Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2007 was de laatste ronaldd versie, ben inmiddels via Gemini toch weer terug geschakeld naar LT, nu lijkt alles wel te werken zoals het hoort. Alhoewel ik nog steeds niet weet wat het probleem was/is.? Valt me wel op dat alhoewel de juiste freq in de cable.xml staat er bepaalde zenders toch niet (meteen) gevonden worden na een scan. Max Power ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- VU+ Ultimo / Dreambox DM7025 / 100cm Triax op een Moteck SG2100 / 88cm Triax met 4 LNB's op rail Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen