matthijs12 Geplaatst: 3 juli 2007 Delen Geplaatst: 3 juli 2007 Lees op diverse forums dat D+ en TPS weer open zijn (eind Juni 2007). Het lukt me echter niet ze open te krijgen. Heeft iemand de juiste stappen voor mij om dit voor elkaar te krijgen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 3 juli 2007 Delen Geplaatst: 3 juli 2007 Zie eens "hoe het moet" hierboven (1st posting). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
matthijs12 Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 juli 2007 Dank je, maar deze ken ik al. Deze posting is van 2005. Het gaat me eigenlijk meer om de volgorde van nieuwere files. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jur2 Geplaatst: 4 juli 2007 Delen Geplaatst: 4 juli 2007 staat toch allemaal echt in de 1ste posting..!!!???...(of je leest met je ogen dicht..??) Humax 5400, dreambox 600s, dreambox 800HD en een ET9000 met openPli op Pana 42px80 ps3 60 gb ps2 BC Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alventali Geplaatst: 4 juli 2007 Delen Geplaatst: 4 juli 2007 schrijf anders ff stap voor stap neer wat je tot nu toe gedaan hebt. Om het werkend te krijgen. Mischien kunen we dan zeggen wat er verkeerd gaat. Ofwel hoe meer info je hier neer zet des te makkelijker het is om de oplossing te vinden. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satdr Geplaatst: 12 augustus 2007 Delen Geplaatst: 12 augustus 2007 8.8 of 8.9 erin.... Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
looney2 Geplaatst: 12 augustus 2007 Delen Geplaatst: 12 augustus 2007 Citaat: 8.8 of 8.9 erin.... 8.9 zal op dit moment niet gaan icm prem. Deze zenden momenteel fake key`s waardoor beeld op zwart gaat. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft] Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen