bonki Posted July 3, 2007 Posted July 3, 2007 hallo sinds gisteren kreeg ik dit binnen op mijn msn myalbum2007 ik denk dat het een virus is weet iemand hoe ik hier vanaf kom adaware vindt niks
Penthe Posted July 3, 2007 Posted July 3, 2007 Dat is een Trojan en dus een virus, en lijkt mij sterk dat adaware daar wat aan kan doen, nod32 daarintegen wel. Kortom een echt antivirus programma gebruiken naast anti adware of spyware software wat je nu hebt. Online scannen is ook mogelijk maar volgens mij lukt dat dan niet om deze eruit te krijgen, maar er zitten hier legio´s aan mensen die dat misschien wel weten. Ik raad je toch ook wel aan een goed antivirus programma aan te schaffen en nod32 is dan toch wel de beste om te gebruiken volgens diverse testen.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now