Jump to content

Recommended Posts

Posted

sorry moest ik even kwijt <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />

Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch.. ;)

Posted

Ja, ik lees net dat je bij 1000 berichten core member bent...

( wist ik eerlijk gezegt niet <img src="/forums/images/graemlins/wink.gif" alt="" /> )

 

volgens mij is Ron niet meer wakker.... ben nog freak <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />

Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch.. ;)

Posted
Citaat:
Ja, ik lees net dat je bij 1000 berichten core member bent...
( wist ik eerlijk gezegt niet <img src="/forums/images/graemlins/wink.gif" alt="" /> )

volgens mij is Ron niet meer wakker.... ben nog freak <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />


Wij behoren tot de zogenaamde "buitencategorie". Hiervoor dient eerst een meerderheid van tweederde van de stemmen behaalt te worden voordat de aanpassing gemaakt mag worden.

Overigens gezien mijn omvang mag het ook wel Sat4All Duo Core wezen <img src="/forums/images/graemlins/smile.gif" alt="" />

Satwatcher

---------------------------------------

Posted

@ DRG

 

Gefeliciteerd met de 1000 berichten!

Ik ga al op naar de 3000, correctie 4000! <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />

 

<img src="/forums/images/graemlins/wink.gif" alt="" /> Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Posted

proficiat met je 1K berichten

op naar de 2k

<img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />

nobody is perfect, I ain't nobody

 

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Posted
Citaat:
Citaat:
Ja, ik lees net dat je bij 1000 berichten core member bent...
( wist ik eerlijk gezegt niet <img src="/forums/images/graemlins/wink.gif" alt="" /> )

volgens mij is Ron niet meer wakker.... ben nog freak <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />


Wij behoren tot de zogenaamde "buitencategorie". Hiervoor dient eerst een meerderheid van tweederde van de stemmen behaalt te worden voordat de aanpassing gemaakt mag worden.

Overigens gezien mijn omvang mag het ook wel Sat4All Duo Core wezen <img src="/forums/images/graemlins/smile.gif" alt="" />


Iets gehoord dat aleen zinnige berichten tellen <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />
zal wel gecorrigeerd worden. <img src="/forums/images/graemlins/wink.gif" alt="" />

Grtz. satwan

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...