Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Misschien dat deze vraag al vaak gesteld is maar ik kon er zo gauw niks over vinden maar welke satellieten hebben sportfeeds. En dan met name voor American Sports, soccer.

Alvast Bedankt.

Geplaatst:

Hi ik denk niet dat hier simpel antwoord op tegeven is maar kijk eens in dit topic daar staan er al heel wat in lees de header en zie de info inside.

Zo maak je een lijstje op welke sat de sport feeds gemeld worden en zie daar het antwoord.

Voorzo ver ik weet is er niet ergens een lijstje met dit gegeven.

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Geplaatst:
Citaat:
Hi ik denk niet dat hier simpel antwoord op tegeven is maar kijk eens in dit topic daar staan er al heel wat in lees de header en zie de info inside.

Zo maak je een lijstje op welke sat de sport feeds gemeld worden en zie daar het antwoord.

Voorzo ver ik weet is er niet ergens een lijstje met dit gegeven.

Welk tpoic is dat? Ik heb wel een lijst liggen maar die is al een paar jaar oud. Zal wel even moeten googelen om te kijken voor een recente feedlijst. Bedankt voor de reactie
Geplaatst:

De meeste kans heb je op 15 graden west.

In het verleden regelmatig live sport uit de USA.

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Geplaatst:

@noorzee - telstar moet je inderdaad in de gate houden. er zijn een aantal websites waar die feeds worden weergegeven als ze uitzenden...

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Geplaatst:

Ik ken inderdaad wel 2 sites met feeds dus maar even kijken. Dus ik zou eigenlijk een muli feed opstelling op west moetenn hebben staan.

• 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen