Ga naar inhoud


HD DVD spelers meer verkocht in Europa dan Blu-ray spelers


Gast

Aanbevolen berichten

Citaat:
Valt ook wel weer mee. Er zijn al diverse dual spelers aangekondigd, dus die kunnen zowel Blu-Ray als HD-DVD afspelen. En er worden plaatjes uitgebracht met aan de ene kant de Blu-Ray versie van de film, en aan de andere kant de HD-DVD versie. Maar toegegeven, het blijft een zooitje op die manier.

 

En geloof me maar het gaat nog een veel groter zooitje worden over niet al te lang, men maakt haarstig gebruik van de termen HDTV, HD DVD maar wat wordt daar nu werkelijk in aantallen van uitgebracht momenteel en wat is de prijs daarvan, zelf gezien is de keuze van HD kwaliteit niet al te groot, en wat niet HD is kun je ook niet HD maken misschien dat ze de boel wel zo kunnen bewerken maar dat lijkt me geen goed doen op het totaal beeld van een oudere film, daarnaast wordt er dan ineens nooit meer gekeken naar een super goede oudere film omdat deze minder van kwaliteit is en zouden de oude dvd´s in een 1 euro bak liggen over een jaartje.

 

 

Dit bovenstaande is dus een snelle uiting van mezelf zonder daarmee diep na te denken een flapuit zeg maar. Maar het kan gewoon niet goed blijven gaan als het zo door gaat lijkt mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:

Het lijkt er op dat India en China veel belangstelling hebben voor HD-VMD. Geen wonder, beide landen hebben een enorme filmindustrie (Bollywood produceert meer films als Hollywood), en zijn zeer gebaat bij goedkope hardware en software.


China is ook met iets anders bezig (EVD als ik het goed heb) vanwege alle patenten op blu ray en HD DVD. Daar betalen ze, in vergelijken naar de kost prijs van het apparaat, blauw aan. Zie wat er nu met DVD spelers gebeurd. Bijna 1/3 van het prodcut in China is licenties

Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand

 

Philips 7072, 2000, 5400 (7005)

Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's

H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF

Link naar reactie
Delen op andere sites

[citaat

 

Nou denk niet dat dat zo gaat.

de industrie zou er ook veel meer mee gabaat zijn als er slechts 1 standaard zou zijn , daarvan zou de verkoop echt veel hoger zijn..te veel mensen durfen het nu niet aan.

 

maar er zijn gewoon twee kampen (hd-dvd en blueray) die beide denk miljarden hebben geinvesteerd en dat niet zomaar de prullebak in willen schuiven..

en ondaks dat niemand daar blij mee is kan ik ze niet echt ongelijk geven.

 

grtx

 

Een van de grote problemen zij patenten. Daar word gewoon goed aan verdient (zie philips en sony met de CD).

 

 

De mensen in het HD DVD kamp hebben (bijna) geen patenten in blu ray, en omgedraaid is dat ook een beetje waar.

Bluray koos voor een java oplossing en niet voor een microsoft oplossing, daardoor support MS HD DVD omdat daar wel MS software in zit = lincensie geld

Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand

 

Philips 7072, 2000, 5400 (7005)

Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's

H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...