Ga naar inhoud


Driver gezocht voor QMotion Bluetooth Dongle


Skysurfer

Aanbevolen berichten

Ik zoek drivers voor een bluetooth dongle.

Er staat op QMotion Bluetooth Dongle. Hij is blauw van kleur en er zit een omklapbaar beschermingskapje op. Helaas is de bijbehorende cd gebroken.

 

Herkent iemand deze USB-stick en zoja, heb je de drivers of weet je waar ze te vinden? Het liefst voor Vista.

post-1365-1318259302,4895_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zo ziet hij er wel uit, alleen is het merk niet Pendrive maar Qmotion(zie de bijlage bij m'n eerste post), en bij die link naar Pendrive staan geen drivers, alleen specs.

Hij wordt wel herkend door Vista maar voorheen kon ik via die dongle browsen in m'n Nokia en nu niet meer, hij kan geen Peripheral en nog iets vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond die pendrive juist door het zoeken naar Qmotion. Als je een beetje rondneust op de site zie je onder downoloads de software die je nodig hebt.

 

Zoals je ook weet worden dezelfde produkten vaak onder diverse namen aangeboden.

 

JJK

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das gek / jammer, want het lijkt me toch echt dezelfde. Eerst de soft installeren en dan de pendrive erin. Als hij niet herkend wordt even bij het gele uitroep teken kijken wat er staat (onder taakbeheer).

 

 

JJK

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tip!

 

Vista zoekt slecht in de inf map met drivers.

 

Kopieer de inf map C:\windows\inf naar een andere plaats en selecteer die map als driver path als hij je vraagt voor een driver.

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De driver zou HIER tussen moeten zitten.

Maar als je Vista gebruikt zou daar het probleem in kunnen zitten want de drivers gaan tot en met Windows XP.

 

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Driverguide.com kent Qmotion niet eens...

 

De Pendrive drivers werken niet, dat had ik al geprobeerd.

 

Nogmaals...de dongle wordt wel gezien door Vista en hij ziet ook de Nokia maar ik kan geen bestanden uitwisselen met mijn gsm (Bluetooth Peripherals not installed).

Link naar reactie
Delen op andere sites

driverzone is volgens mij gratis!! (ik heb er net nog driver voor m'n oude videokaart afgehaald!!)

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...