Jump to content

Recommended Posts

Posted

bij mij ook niet... Misschien is er TE veel volk op de website na deze posting van Quijote...

 

ps: gisteren overigens naar The Simpsons MOVIE gaan kijken, en hij is echt de moeite, hoor!

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Posted

Ik heb nog even geprobeerd maar hij werkt wel, als het te druk is krijg je te zien dat het te druk is.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Posted
Citaat:
ps: gisteren overigens naar The Simpsons MOVIE gaan kijken, en hij is echt de moeite, hoor!


Toch wel in het Engels hoop ik?

In Nederland is hij verlaat, pas op 14 augustus in de bios omdat de Nederlandse versie nog niet af is...

Ik ga dit weekend dan ook naar Antwerpen, is toch maar iets meer dan een half uur van hier als je doorrijd.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Posted
Citaat:
En is ze in het echt ook zo ?
nee veel knapper <img src="/forums/images/graemlins/wink.gif" alt="" />

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Posted

Whoops. The Simpsonizer can't find a face to analyze.

Please review the photo requirements and try again

with a new picture. <img src="/forums/images/graemlins/blush.gif" alt="" /> <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />

post-12382-1318259302,7779_thumb.jpg

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Posted

Unetwork ja jij ken haar maar ikke nie dus vandaar de vraag.

 

Ome Merde hoe zag de foto er uit die je opstuurde?

Zal vast niet verkeert wezen want anders zag je vrouw er niet zo uit

Posted

@pino: uiteraard in het engels! al is de "vlaamse" versie ook te bekijken, maar daar heb ik echt geen zin in.

 

Ik denk zelf dat ik 'm volgende week nog maar es ga bekijken, om iets meer de details te kunnen bestuderen, nu ik de verhaallijnen ken... Maar de film zal je zeker en vast niet teleurstellen. De DIE HARD fans zullen er zeker en vast van smullen!

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Posted

@ spongebob, kun jij mischien spongebob simpson maken? <img src="/forums/images/graemlins/laugh.gif" alt="" />

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...