Jan Ambers Posted July 27, 2007 Posted July 27, 2007 Na lange tijd met de analoge ontvanger op verlof te zijn geweest twijfel ik aan de installatie van een digiset... Onlangs zat ik in de pyreneën in een hevig onweder nog te kijken naar de ZDF zij het met sneeuw in beeld, maar toch nog beeld. Bij een digitale zou ik al lang blauw beeld gehad hebben, en daarom de vraag wat zijn in de verloflanden de resultaten van een Adimo Jive (12V digit receiver) met 30cm schotel?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now