Jump to content

Recommended Posts

Posted

hallo,

 

ik heb vistea premium en heb altijd het prgramma corel draw gebruik maar nu krijg ik bij op starten een foutmelding in vista dat ik me nu moet aanmelden

met een account op beheers nivea .

hoe moet dit dit oplossen ?

heb bijlage van het scherm toegevoegd.

 

gr peter

post-16690-1318259314,564_thumb.jpg

1 maal VU+ DUO +

Posted

yep een extra controle en beveiliging van vista

die niet heel prettig is voor de doorsnee gebruiker

 

ik moet nu echter eerlijk bekennen dat ik niet meer weet waar de instelling staat en uit te zetten is ...

ik had er ook enkele uurtjes voor nodig bij een laptop van mijn collega

(stom he?)

 

cheers

Living Forever

Genesis

 

Posted
Citaat:
yep een extra controle en beveiliging van vista
die niet heel prettig is voor de doorsnee gebruiker

ik moet nu echter eerlijk bekennen dat ik niet meer weet waar de instelling staat en uit te zetten is ...
ik had er ook enkele uurtjes voor nodig bij een laptop van mijn collega
(stom he?)

cheers


fijn dan je reageerd maar hier heb ik helaas niets aan.

1 maal VU+ DUO +

Posted

rechtermuisknop op het icoon en dan uitvoeren als administrator.

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Posted

is het dus nog eenvoudiger...

waarom bakken ze zo'n flauwekul dan in, denk ik dan

 

<img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> moimoi

 

cheers

Living Forever

Genesis

 

Posted

beveiliging

 

Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Posted

bedankt voor jullie reactie,

 

de link van tonskidutch heeft mij verder geholpen.

moimoi ik kon wel met de rechtermuis aanklikken maar kon niet als administrator

uitvoeren wat dat werd niet getoond.

 

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Posted

dan eigenschappen, compatibiliteit, dan aanvinken als adminsitrator uitvoeren.

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Posted

Je kunt onder eigenschappen->compatibiliteit het uitvoeren als administrator ook permanent voor een programma inschakelen. Daarna is een dubbelklik dus voldoende.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...