Ga naar inhoud


Ben ik de enigste met problemen TVV sinds 6/08?


indieke

Aanbevolen berichten

Gisterenavond heel de avond weg, en nu met storingen, blokjes en krakend geluid.

 

Dit is ENKEL met Vlaamse zenders niet met andere zenders van het pakket, zoals Nederland. Misschien een feed probleem België-Luxemburg....?

 

Iemand anders die dit ondervindt? Ik dacht dat dit hier wel zou besproken zijn, dus nu hoop ik geen fout met de kaart!

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik vermoed dat je schotel een windstootje gehad heeft. Staan je sig. en quali. parameters nog zoals daarvoor? De nederlandse kanalen zitten op een andere transponder dan de vlaamse,.... dacht ik me te herinneren.

 

WJ

 

PS: ik moet ook het dak op, want het is ooit beter geweest.

VU + Ultimo 2x dvb-s 1x dvb-t, Panasonic PT-AE2000 Full HD projector, Visiosat Big BISAT, 4X Titanium smart

Link naar reactie
Delen op andere sites

@indieke: dit klopt. Ik had vorig jaar ook heel veel problemen met enkel en alleen de vlaamse transponder (één, ka2, canvas, vtm, vt4, vijftv, vitaya, jim, actionNow en de vlaamse radiozenders): uitval gedurende verschillende uren en dan weer geen probleem. Regelmatig blokken enzoverder.

 

Alle andere transponders op alle andere satellieten werkten perfect met zeer goed signaal en de schotel stond dus prima uitgericht.

 

Na lang zoeken bleek het ook bij mij de coaxkabel te zijn die verduurd was. Na vervanging van de coaxkabel was het probleem dus meteen opgelost.

 

eigenlijk is dit een tip voor alle anderen: als blijkbaar enkel en alleen de vlaamse zenders problemen vertonen (blokken, uitval, enzoverder) kijk dan eerst en vooral de coaxkabel na vooraleer je met je schotel begint te prullen.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds gisterenavond,heb ik soms blokvorming en stopt soms de beeldweergave van VH-1 classics.

De signaalsterkte staat op 70% en de kwaliteit staat op 93%.

Uiteraard met de TVV kaart en het plus pakket.

Nog iemand?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...