Jump to content

Recommended Posts

Posted

de nieuwe dvb 2000 open source ver 1849 is momenteel in beta test fase

dus de nokia is nog niet dood !

er wordt nog steeds gewerkt aan nieuwe software voor deze ontvanger

gaat niet snel maar langzaam maar zeker zit er voortgang in

zoals KReaToR al zij by patient

zie hier wat test schots in bijlage

wordt vervolgd

 

gr metropar

VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500,

nokia9600 ,dbox2

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Als dat zo is trek ik mijn woorden in dat het gebeurd is met de dbox

Want dan blijft de dbox naast de humax5400 en de samsung dsr9500 de meest sucsessvolle ontvanger naar mijn mening

 

laten we afwachten

Posted

ik ben niet zo positief, want dit duurt wel een langere tijd. De eerste aankondiging was al een jaar terug

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Posted

vista la difficoltà a far andare samantha, ecco qui delle versioni da provare.. dalla beta4 alla 1

le differenze sono solo nei timing impostati per rallentare sammy, quindi le uniche istruzioni sono queste:

 

uploading del firmware beta4

inserire una cartina (funzionante) e sintonizzarsi sul canale

andare sul menu module e cliccare su samantha (tasto B - 7)

apparira' una scritta "Sending Sammy"

se non appare.. non avete samantha

 

cambio canale.. funziona? si? ok.. provate a fare la stessa cosa col firmware b3,b2,b1...se funziona la b1 è il massimo <img src="/forums/images/graemlins/laugh.gif" alt="" />

 

non funziona? preparo altre beta K

 

k

 

voor degene die al wat met de beta versie willen spelen zie bijlage

je hebt wel een samantha (solosammy) cam nodig

hou er wel rekening mee dat alles nog maar in test is

have fun

 

gr metropar

VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500,

nokia9600 ,dbox2

Posted

hier nog wat eerdere beta versie in bijlage

 

gr metropar

VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500,

nokia9600 ,dbox2

Posted

En wat kun je hier nou meer mee boven NoOneManIt bijv ?

NoOne is snel en stabiel dan moet het echt wel goede meerwaarde bieden wil ik overstappen.

Mythbuntu 12.04

Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam

Posted

het ligt in de bedoeling dat het een modernere firmware wordt dan noman,

jamal,dvb2000 etc

en dat alle orgin. kaarten er in gaan werken zoals seca.nds etc

en mischien nog......... maar dat is voor later

een van de belangrijkste punten voor mij is de seca2 nl kaart te laten draaien

(wat hij al doet in bijv metro dvbk) maar dan zonder blocker en met werkende

kaart update

wat betreft noman funcard irdeto2 card en dan ben je al gauw einde verhaal

met wat cam ombouw nog een tita 1 maar dan houdt het ook op

 

gr metropar

VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500,

nokia9600 ,dbox2

Posted

Gebruik alleen een irdeto2 card ik had meer gehoopt op cardclient functionaliteit kon ie mooi met m'n linuxcardshare-server praten.

Mythbuntu 12.04

Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam

Posted

Ik heb ook nog 2 van deze ontvangers, kun je hier eenvoudig het Nederlandse pakket mee kijken via CanalDigitaal smartcard? Sinds de overschakeling naar Seca gebruik ik ze al niet meer, zonde!

 

Gr. Neil

Posted

de seca2 kaart werkt allang in de nokia 92/95-dbox

lees hier boven het wanissa/solosammy topic maar eens

alleen zijn er nog wat problemen met de card update en is gebruik van een

hardware matige blocker vereist

dat zijn de problemen die nog moeten worden opgelost wat betreft de seca2 nl kaart

 

gr metropar

VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500,

nokia9600 ,dbox2

Posted

wederom nieuwe versie te weten beta 11 al

en hier zijn best leuke dingen mee te doen sleutelwoorden:

smartmouse gboxx86

gr metropar

VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500,

nokia9600 ,dbox2

Posted

Ik heb me al rotgezocht om de gepaste dvb soft te vinden

om TV Vlaanderen met de originele TV Vlaanderen module en kaart aan de praat te krijgen op een mediamaster 9600.

Alle eigen TV Vlaanderen stations (VTM,VT4 enz) werken maar geen Ned 1 2 Discovery kortom alle stations die simultaan ook in het Nederlands pakket zitten niet.

Iemand een idee ?

Satharry

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...