Jeffrey Posted August 12, 2007 Posted August 12, 2007 Op Sirius 12.111/H 27.500 3/4 is ESPN Classic sports FTA te ontvangen. MET Nederlandse ondertiteling (DVB en gewone ondertiteling)
Skysurfer Posted August 13, 2007 Posted August 13, 2007 Nou, zit hier potdicht hoor... <img src="/forums/images/graemlins/frown.gif" alt="" />
edbe Posted August 13, 2007 Posted August 13, 2007 hier ook geen FTA <img src="/forums/images/graemlins/smirk.gif" alt="" /> ------------------------------ Clarke-Tech 2100+ usb Visiosat G4 Quadro CD kaart & TVV kaart 2 x KPN TV+ Box & Formuler Z11 Pro
René Verbiest Posted August 13, 2007 Posted August 13, 2007 Hier ook dicht, ik denk dat Jeffrey, een dag eerder, mazzel heeft gehad. Zal toen gerust open zijn geweest en wij zijn nu gewoon te laat.
Gerard 76 Posted August 14, 2007 Posted August 14, 2007 Met een dragon of t-rex is tie al tijden open hoor... Hij zal wel een cam hebben <img src="/forums/images/graemlins/wink.gif" alt="" />
Jeffrey Posted August 14, 2007 Author Posted August 14, 2007 Oeps! Toen ik inderdaad m'n Xcam eruit trok was ie weg... Helemaal niet in de gaten gehad.... <img src="/forums/images/graemlins/blush.gif" alt="" /> Sorry...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now