Ga naar inhoud


Wanneer/hoe lang/vaak updates Sky UK?


oudeis

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik heb hier sinds kort een Sky UK kaartje, en ik vraag me een beetje af wanneer Sky begint met het versturen van updates, en hoe lang ze worden verstuurd?

 

Ik gebruik op het moment gbox 2.25, laat deze de updates door, of moet ik het kaartje regelmatig in de originele SkyBox plaatsen?

 

De kaart staat nu op 09.09.2007 (en twee chid op 08.10). De kaart is begin augustus voor de eerste keer geactiveerd.

 

Iemand ervaring hiermee? Alvast bedankt,

 

- Ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites


de updates worden constant verstuurd, je entitlements datums verschuiven meestal telkens met 14 dagen en staan meestal 6 weken vooruit. Je moet dus inderdaad om de 6 eens de kaart inbrengen om ze up te date te houden.

en heb je toch je deadline gemist dan is het ook geen drama, zet je ontvanger maar eens een nachtje op sky one, dan is die kaart de volgende ochtend terug geaktiveerd.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

he jongens,ik ben in bezit gekomen van een 2 maanden geleden verlopen(originele)sky-uk kaartje..heb ik er iets aan?gezien vaak over updates gesproken wordt?ik heb een dreambox 7000s..alvast bedankt.

 

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals gezegd : gebruik CCcam en laat maar eens een nachtje op sky one staan, of Hallmark. Normaal gezien kan je hierna de FTV kanalen terug bekijken, namelijk Channel 4, Five, Five US en Five Live. Vroeger ook Sky Three, weet echter niet of deze nog FTV is.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...