cor nelis Posted August 15, 2007 Posted August 15, 2007 ik heb een visosat schotel met astra 1 en hotbird en astra 2 het heeft een jaar na opstelling perfect gewerkt. maar krijg opeens problemen met astra 2 het kwaliteits signaal schomelt heen en weer van 99 naar 0 procent dus de ontvangst stoort en valt weg ,de signaalsterkte blijft wel goed op 75 procent staan , wie kan mij daar mee helpen ik heb de lnb al gewisselt maar dat hielp niet , ook de swich heb ik al vernieuwd geen resultaat , overgens astra 1 en hotbird blijven perfect topfield pvr 5000 rebox 9000 250gb & visiosat g4 , cam aston 1.07.
Tonskidutch Posted August 15, 2007 Posted August 15, 2007 misschien kijk je wel naar de hele verkeerde satelliet positie want welke bedoel je nu eigenlijk? 19,2 oost 13 oost en dan? cheers La Wally - From Diva Wilhelminia Fernandez
Guest Pedro Newbie Posted August 15, 2007 Posted August 15, 2007 Probeer eens een ander kabeltje, misschien zit er wat vocht in de F-connector? Aangezien je de LNB en switch al gewisseld hebt, blijft alleen de kabel en je ontvanger over waar een probleem mee zou kunnen zijn
cor nelis Posted August 16, 2007 Author Posted August 16, 2007 ik heb vanmorgen compleet mijn lnb, icl kabel omgewisseld van astra2 en hotbird het probleem blijft bestaan. ( bij astra2) topfield pvr 5000 rebox 9000 250gb & visiosat g4 , cam aston 1.07.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now