Jump to content

Recommended Posts

Posted

ik heb een visosat schotel met astra 1 en hotbird en astra 2 het heeft een jaar na opstelling perfect gewerkt. maar krijg opeens problemen met astra 2 het kwaliteits signaal schomelt heen en weer van 99 naar 0 procent dus de ontvangst stoort en valt weg ,de signaalsterkte blijft wel goed op 75 procent staan , wie kan mij daar mee helpen ik heb de lnb al gewisselt maar dat hielp niet , ook de swich heb ik al vernieuwd geen resultaat , overgens astra 1 en hotbird blijven perfect

topfield pvr 5000 rebox 9000 250gb & visiosat g4 , cam aston 1.07.

Guest Pedro Newbie
Posted

Probeer eens een ander kabeltje, misschien zit er wat vocht in de F-connector?

 

Aangezien je de LNB en switch al gewisseld hebt, blijft alleen de kabel en je ontvanger over waar een probleem mee zou kunnen zijn

Posted

ik heb vanmorgen compleet mijn lnb, icl kabel omgewisseld van astra2 en hotbird

het probleem blijft bestaan. ( bij astra2)

topfield pvr 5000 rebox 9000 250gb & visiosat g4 , cam aston 1.07.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...