MR_B Posted August 21, 2007 Posted August 21, 2007 Is de opstart volgorde in de taakbalk ook aan te passen.Ik heb een HP laptop met wifi en bleutooth. Deze kan ik aan of uit zetten met de wirelles assistant. Alleen tijdens het opstarten start de assistent later als de wifi waardoor ie al wil gaan conecten terwijl de wifi uit moet blijven zoals ik het in de assistant heb aangegeven. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Guest Posted August 21, 2007 Posted August 21, 2007 Ik doe dat met CrapCleaner. Daar zet ik gewoon de programma´s die niet opgestart moeten worden uit...en klaar.
Tonskidutch Posted August 21, 2007 Posted August 21, 2007 Citaat: Ik doe dat met CrapCleaner. Daar zet ik gewoon de programma´s die niet opgestart moeten worden uit...en klaar. o dat is een geinige truuk Ome Merde die ik niet ken maar hoe dan? cheers La Wally - From Diva Wilhelminia Fernandez
Ome Merde Posted August 21, 2007 Posted August 21, 2007 uh ? als jij mij met svetik gaat vergelijken ben ik genoodzaakt in te grijpen <img src="/forums/images/graemlins/smile.gif" alt="" /> je kan nl. te ver gaan <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" /> je kan de wireless zero configuration van Windows XP (service) op handmatig zetten. dan moet je hem "met de hand" starten. de proggies van Sjaak ken ik niet, misschien is dat je oplossing. merDe deze ruimte is te huur
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now