Ga naar inhoud

[600pvr] originele firmware en CCcam

arie kanarie

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik wil in een 600 met de originele firmware van dreammultimedia laten opstarten met CCcam (handmatig erin gezet).

Vraag; is dit mogelijk om dit voor elkaar te krijgen, zonder al die lastige menuutjes en knopdrukken, dus box aan en CCcam opstarten.

Ik heb de emulator CCcam en toebehoren in de juiste dir's staan, maar krijg het niet actief.

Ik vraag dit voor iemand met ernstige handbeperking, dus de knopjes van de AB zijn te klein.

grtz arie

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

dcccamd killen

ik was wat lui en heb toen cccam omgenoemd naar dcccamd

en voila na herstart een orginele image met cccam draaien.

ook een plugin gemaakt voor ecm te controleren. zo kan je ook voor entitlements een scriptje maken en in plugins zetten.

wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is inderdaad een methode.

maar ergens zal toch een script lopen die standaard e.o.a. cam opstart.

Ik zou het vriendelijker vinden als die dccamd in dat script gewijzigd wordt naar CCcam.

grtz arie

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
maar ergens zal toch een script lopen die standaard e.o.a. cam opstart.

Ik zou het vriendelijker vinden als die dccamd in dat script gewijzigd wordt naar CCcam.

Dan wil ik de vraag anders gaan stellen;

Weet iemand waar en welk script/bestand ervoor zorgt dat bij het opstarten de standaard dccamd opstart en waarbij de dccamd gewijzigd kan worden in CCcam?

Ik weet dat zoiets moet kunnen, want ik heb dit, ik meen toen de 600 uitkwam en er nog geen alternatieve firmware was, heb gelezen.

grtz arie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Weet iemand waar en welk script/bestand ervoor zorgt dat bij het opstarten de standaard dccamd opstart en waarbij de dccamd gewijzigd kan worden in CCcam?

Omdat hier geen reactie's op komen, ga ik er vooralsnog van uit dat dit niet kan.

Indien er alsnog reacties gaan komen;

alvast bedankt voor reply

grtz arie

Link naar reactie
Delen op andere sites

leek mij ook, je moet meer dan allen rcS aanpassen

vandaar leek het mij de makkelijkste oplossing, daarom heb ik het toen bij mijn 7000 maar zo gedaan. hoeft alleen maar een bestandje te hernoemen en naar de box te kopieren.

wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was ook echt in de veronderstelling, dat er een topic over geweest was, oooooooit.

Ook na jouw opmerking, heb ik alle berichten van Toxic[Q] nagelopen in die maand (+ en - 3maanden)die je aangeeft en zie er alleen een bericht over CCcam 171 dat meteen op slot gegooid is.

Waarschijnlijk, zijn er toch berichten gewist en ik kan ik ze niet terug vinden, hoe ik ook zoek.

Dus, als je meer weet, dan had ik toch graag bericht (desnoods PM), want het is irritant als je iedere 2á'3 dagen een box moet flashen omdat er onbedoeld (vanwege de handbeperkingen) een internetupdate gedaan is.

grtz arie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen