Ga naar inhoud


UPC Digital verdubbelt prijs digitaal pluspakket


Littlesat

Aanbevolen berichten

Citaat:


Heb thuis hier Extra Channel en zit gewoon vanaf de invoering in mijn regio, augustus, te kijken naar Video On Demand en Uitzending Gemist.

Deze blijven ook gewoon in de toekomst beschikbaar voor Extra Channel abonnees


Ook ik heb nu VoD en uitzending gemist. Maar ik citeer een medewerker van UPC, vandaag op het forum van chelloo:

'Iedereen heeft toegang tot VoD en een deel van de content is gratis om mensen er kennis mee te laten maken.'
Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn punt is dit. Ik heb het Extra Channel Pakket, net als jij. Daarvoor krijg je een stuk of negentig zenders.

 

Nieuwe abonnees kunnen geen abonnement meer afsluiten op dat pakket. Wel kunnen ze het 'pakket royaal' afnemen, waarvoor ze een groter bedrag moeten neertellen dan wij. Dan krijgen ze niet alleen dezelfde 90 zenders, maar ook

 

- Programma Gemist tot 10 dagen terug

- Complete series, concerten, documentaires en kinderprogramma's, zonder meerprijs op te vragen wanneer je maar wilt (een vorm van VOD dus, maar recente films zijn niet bij de prijs inbegrepen; daarvoor moet men net als de overige abonnees apart betalen).

 

De prijsverhoging voor nieuwe abonnees is inderdaad fors. Maar als je zegt dat 'het zenderaanbod niet is uitgebreid', zoals in het bericht van TVSatellite, dan zeg je maar de halve waarheid. Het programma-aanbod is namelijk wel degelijk uitgebreid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die complete series en andere meuk, na ja de eerste drie delen dan (net als bij Royaal), heb jij ook hoor. Alleen heb je PG nu 10 dagen tot 30 september en daarna slechts nog 2 dagen.

 

Echt alles is hetzelfde. Alleen de PG tijd is 2 ipv 10 dagen.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Die complete series en andere meuk, na ja de eerste drie delen dan (net als bij Royaal), heb jij ook hoor. Alleen heb je PG nu 10 dagen tot 30 september en daarna slechts nog 2 dagen.

Echt alles is hetzelfde. Alleen de PG tijd is 2 ipv 10 dagen.


Ik hoop dat je gelijk hebt. Ik kan me vergissen, maar UPC zelf meldt volgens mij alleen maar dit:

'Bestaande klanten behouden vanzelfsprekend hun huidige UPC Digital TV pack en het UPC Digital TV extra channel pack tegen de huidige tarieven.'

We zullen het na 30 september wel merken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk gevraagd tijdens een demonstratie VOD in het UPC gebouw. Programma Gemist (de UPC term voor Uitzending Gemist) blijft met een termijn van 2 dagen beschikbaar voor Extra Channel abonnees.

 

En Littlesat. Jaarcontracten bestaan niet meer bij UPC. Het zijn, ook voor nieuwe abonnees, allemaal open contracten die je per maand kan opzeggen.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Extra Channel pakket is geen aanbieding maar gewoon een bestaand pakket. Ze hebben de pakketbenaming vernieuwd en daar nieuwe prijzen aan gehangen. De oude abonnees mogen gewoon het oude pakket tegen de oude prijs blijven behouden met daarbij dezelfde extra mogelijkheden. Alleen in plaats van 10 dagen retentie 2 dagen.

 

En natuurlijk zal UPC er alles aan doen om die oude abonnee naar het nieuwe gelijkwaardig pakket te zullen krijgen. Tweede box alleen mogelijk voor abonnee van Royaal pakket en dat soort zaken. Binnenkort nieuwe zenders en die alleen natuurlijk beschikbaar voor de zenderpakketten met nieuwe duurdere naam en als dat soort zaken.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...