Gast Geplaatst: 3 september 2007 Geplaatst: 3 september 2007 Okay ... nu weet ik ongeveer wat de dreambox kan en voor wat het het meest gebruikt word Allesinds bedankt aan iedereen om op deze topic te reageren. Vriendelijke groeten
Tonskidutch Geplaatst: 3 september 2007 Geplaatst: 3 september 2007 het lijkt voor mij (als dreambox bezitter) evident dat de dreambox voordelen heeft al ware het de grote flexibiliteit en enorme support van een grote hobbygemeenschap, die emulators images en plugins maakt welke van professionele kwaliteit zijn. (dus hobbybox is eigenlijk veel te neerbuigend) je kunt dat ook zien aan de zeer stabiele tweedehands prijzen van de dreamboxjes, zelfs de eenvoudigste modellen houden erg lang hun waarde dat is echt heel anders voor de doorsnee receiver. Citaat: Kan ik deze dan "untouched" laten ? ik bedoel hiermee ... kan ik deze dan laten staan zoals die is ( stable ), en verder kijken naar TV - maand na maand - zonder updates te hoeven doen van firmware software en andere toestanden ? ( Ik weet dat het een hobbybox is en dat de mensen er graag aan werken - maar als het werkt , en laat het dan werken :-) ) ook daar kan ik je gerust stellen, ofschoon verbeteringen constant ontwikkeld worden is in mijn vriendenkring en familie de dreambox ook met een overjarig image nog steeds tot tevredenheid in gebruik. je hoeft niet zo heel erg de firmware constant te updaten zoals de hobbyisten dat wel doen (uit nieuwsgierigheid) inbouwen van een harddisk is fijn voor opnemen dat staat vast. maar dat hoeft naar mijn mening niet met alle dreamboxjes in je thuisnetwerk te gebeuren. als mounten een begrip is (met jou netwerkkennis) weet je dat je met een dreambox ook op andere dreamboxen kunt mounten en of pc (of NAS) om films op te nemen en om films af te spelen is mounten in je netwerk reeds voldoende. [color:"brown"] het enige dat je vergeet en met 3 receivers moet doen is je twin upgraden naar een quad anders kom je toch een onafhankelijke LNB-uitgang te kort[/color] cheers Bring' den Vorschlaghammer mit Element of Crime
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen