Ga naar inhoud

[dm500s vs. dm500+] graag advies bij aanschaf van een dm500

Rytec

Aanbevolen berichten

Ik ben van plan om een dm500s erbij aan te schaffen. Nu weet ik dat er eind oktober een nieuw model dm500+ uitkomt.

Is het echt de moeite om te wachten of zal dat net zoals bij de dm8000 zijn dat er uitstel komt want momenteel zijn de dm500s redelijk betaalbaar.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
dm500+? Ik denk dat je de dm600 bedoelt.

Jij bent ieder geval niet goed op de hoogte.
De DB 500+ heeft meer geheugen dan de "oude" 500, hierdoor zal het vollopen van de var verleden tijd zijn.
De winkelprijs zal vermoedelijk € 10.00 hoger komen te liggen.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Weet iemand ook per wanneer deze 500+ in de winkel zou moeten liggen?

Ik begreep binnen enkele weken, maar ze komen van DMM he, dan weet je het nooit zeker.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:
dm500+? Ik denk dat je de dm600 bedoelt.

Jij bent ieder geval niet goed op de hoogte.
De DB 500+ heeft meer geheugen dan de "oude" 500, hierdoor zal het vollopen van de var verleden tijd zijn.
De winkelprijs zal vermoedelijk € 10.00 hoger komen te liggen.

inderdaad ben ik dan niet goed op de hoogte, ik dacht namelijk dat de dm600 de vervanger was van de dm500. Goed om te horen dat ze de dm500 voort zetten voor die genen die toch geen hdd willen inbouwen. Zal die dan ook verwisselbare tuners krijgen of is dat niet bekent?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Zal die dan ook verwisselbare tuners krijgen of is dat niet bekent?

Zal best bekend zijn, maar ik moet je het antwoord schuldig blijven, ik weet het niet.

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen