bangkok Geplaatst: 6 september 2007 Geplaatst: 6 september 2007 Draai image van gemini 3.0 op 7025 ben al dagen bezig aan het proberen van een nieuwe settingslijst van joske erin te krijgen maar zonder resultaat. Gebruik laatste editor met instellingen voor 7025 , wat doe ik fout zijn er speciale settings voor deze ontvanger Heb een 7000 alsook een 7020 maar de 7025 lukt niet
Harley Geplaatst: 6 september 2007 Geplaatst: 6 september 2007 Als je dreamboxedit gebruikt, even in options de keuze version 3 settings (7025) maken. VU+ Duo2 - PrismCube
Doerak Geplaatst: 6 september 2007 Geplaatst: 6 september 2007 Makkelijkste werkt Dreamset ipv DreamBoxEdit.
arie kanarie Geplaatst: 6 september 2007 Geplaatst: 6 september 2007 Ik wil je ook dreamset adviseren. Eigenlijk ben ik altijd een vaste gebruiker geweest van DreamboxEdit, maar ook, sinds ik de 7025 wil laden met een settingslijst, altijd problemen en foutmeldingen. Nadat ik eenmaal een lijst met dreamset erin heb gezet, dan geen problemen meer met dreamboxedit. En waarom iedere keer switchen van editor als blijkt dat dreamset goed werkt, ook met andere type dreamboxen. Daarnaast, zit de kans erin dat dreamboxEdit voor de toekomst niet meer ondersteund gaat worden. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
bangkok Geplaatst: 6 september 2007 Auteur Geplaatst: 6 september 2007 Heeft iemand een draaibaar lijstje dat al in een 7025 heeft geweest beschikbaar ben nu bezig met dreamset maar als ik hier de settings van jos wil inladen met enigma2 files vind ik niets terug
tipje Geplaatst: 6 september 2007 Geplaatst: 6 september 2007 deze nemen werkt goed in de 7025 zie bijlage
arie kanarie Geplaatst: 6 september 2007 Geplaatst: 6 september 2007 Enigma2 herkent niet meer de enigma1 'services' maar gebruikt lamedb. Even bij het openen een enigma2 bij bestandtype aangeven. Dan moet ie volgens mij gaan grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Gerard 76 Geplaatst: 10 september 2007 Geplaatst: 10 september 2007 Even een vraagje over de settings in het Ronaldd image. Als ik mijn zelfgemaakte settings met dreamset inlaadt, werkt alles goed,ook heb ik dat de favorietenlijsten erin staan. Laad ik de sattazlijst van 01-09 met dreamset erin, dan heb ik geen favorietenlijsten, wel alle providers en alle kanalen achter elkaar. Terwijl de instellingen hetzelfde zijn. Iemand een idee hoe dit kan? Op het plaatje staat waar de lijsten staan. Mijn eigen lijst werkt daarin wel goed, en die van sattaz niet.....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen