Ga naar inhoud

TS naar DVD omzetten

hmx5400z

Aanbevolen berichten

zoals reeds eerder gezegd : via ProjectX de TS bestanden laten converteren naar één MPEG bestand, of laten demultiplexen naar verschillende bestanden, en dit/deze dan in een DVD authoring programma inladen om er een DVD te maken.

Ik gebruik Ulead DVD Workshop 2 (NIET gratis) maar daarmee kan ik zelfs de ondertitels die uit ProjectX komen integreren in mijn DVD.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik ProjectX om van TS een MPG (video, audio) te maken, en ReJig om daar een DVD van te maken. Beide gratis, en makkelijk zat.

Veel commerciëlen die ik geprobeerd heb werken minder of helemaal niet. Maar dat zal wel verschillen per PC en gebruiker...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een manier =

Gebruik bijgevoegde programma om van ts bestanden naar mpeg om te zetten.

En dan kan je bvb. Nero Vision Express gebruiken om deze in DVD te zetten.

1427893-HDTVtoMPEG2_v1.11.zip

DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)
2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)
Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)
Synology DS214+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.