Ga naar inhoud


NAC - PSV vrij te ontvangen


Noordzee

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: GraafTel
Ik ben bang dat al jazeera sport met een triax 78cm te hoog gegrepen is. Wat zijn de ervaringen?


Laten we ons in dit topic beperken tot de voetbalwedstrijden. Technische vragen kunnen in de daarvoor bestemde forums worden gesteld.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 75
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast Bertje1972

Misschien ben ik wat ongeduldig, maar ik krijg toch sterk het vermoeden dat het gedaan is met de vrije ontvangst van onze voetbalwedstrijden.

 

Sinds begin deze maand heb ik op o.a. Businesschannel (Turksat 42 gr. oost) geen match meer gezien uit ons Kikkerlandje.

 

Wellicht heeft een van ons de Turkse kranten gelezen en iets hierover gevonden? Kan me niet voorstellen dat dit ook in Turkije zomaar kan. De fans daar zullen toch ook behoorlijk balen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bertje1972
Misschien ben ik wat ongeduldig, maar ik krijg toch sterk het vermoeden dat het gedaan is met de vrije ontvangst van onze voetbalwedstrijden.

Sinds begin deze maand heb ik op o.a. Businesschannel (Turksat 42 gr. oost) geen match meer gezien uit ons Kikkerlandje.

Wellicht heeft een van ons de Turkse kranten gelezen en iets hierover gevonden? Kan me niet voorstellen dat dit ook in Turkije zomaar kan. De fans daar zullen toch ook behoorlijk balen.


Je bent hier inderdaad ongeduldig ;-). Laten we hier enkel relevante info geven, dus enkel aanwijzingen waar we fta voetbal kunnen bekijken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

geachte heren,dames

er zijn drie zenders op de turksat 42 oost die regelmatig buitenlandse wedstrijden laten zien dwz

1 Kanal A 12513 ,4400 h

2 24 11753, 3900v en de bekende Business cannel

gr zoet

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kapoentje
Zowel AZ-Feyenoord als PSV-Ajax zijn te zien in 16:9 op PolsatSport op Hotbird 13.
Met een beetje ontvanger is dit educatief te bekijken.crazy

Ga er maar vanuit dat deze wedstrijden afgelast worden ivm acties van de blauwe petten brigade
Vastberaden, geen arrogantie!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...