Ga naar inhoud


eind juni 2008 eind support windows xp


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

In het nieuwsblad (vlaams-belgische krant) staat,dat microsoft de support van windows xp eind juni 2008 zou beëindigen.Ze waren van plan het eerder (eind dit jaar) te doen,maar wegens protest van fabrieken-kantoren en anderen,heeft microsoft beslist het dan toch te verlaten naar eind juni 2008.

Nu vraag ik mij af,als ze vanaf juli,ook geen aktivatiecode meer zullen geven?

Als ik XP bij bepaalde mensen instaleer,dan moet ik altijd microsoft contacteren om deze te aktiveren.

Ook als de hardware wijzigd,durft xp wel eens te zeggen:

de hardware is teveel veranderd sedert de eerste aktivatie,u moet xp binnen de 3 dagen heraktiveren.

Mijn vraag is,of alle gebruikers/kopers van het operatingssysteem windows xp home/professionell in de kou zullen gezet worden in juli 2008,door bvb het niet meer verkrijgen van een aktivatiesleutel?

Of zal het zijn zoals windows 2000,dat de laaste bvb i.e.msn e.d.niet meer zal kunnen opgedraaid worden?

Mijn excuses,mocht deze vraag al gesteld zijn,maar ik heb ze op het baord niet gevonden.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
eind juni 2008 eind support windows xp

 

Ik denk dat je support voor XP en verkoop van XP een beetje door elkaar haalt.

 

Volgens mij mag Dell XP nog een flinke tijd leveren, dus met de support zit het ook wel goed

 

poetsie

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorlopig draait voor bijvoorbeeld mijn vakgebied er nog bijna niks op Vista.

 

Van de Siemens scada, hmi en plc software is er nog niks vrijgegeven voor Vista terwijl er wel voor allemaal net weer nieuwe versies zijn uitgebracht.

 

Ben benieuwd, maar ik denk dat er nog wel even, desnoods via een omweg, XP te krijgen is.

Anders hebben een hoop mensen een probleem volgend jaar.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...