Ga naar inhoud

[7000] vind usb-stick niet na starten flashwizzard

Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb met flashwizzard een multiboot aangemaakt op de 7000 dit werkt perfect maar als ik erna flashwizzard weer start dan zegt hij dat de usb stick niet is gevonden terwijl hij daar uitstekend in mijn geval pli draait wie weet wat dat kan zijn en eventueel een oplossing heeft ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
dit werkt perfect

dus niet perfect

dan moet je dergelijke uitingen ook niet gebruiken.

je hebt een compatibiliteitsprobleem tussen de flash en het multiboot image

en dat kun je bijna niet meer voorspellen gezien de rasse ontwikkelingen,

bovendien is flashwizard zo oud dat de images meer nieuwe zaken hebben geimplementeerd dan er op het gebied van de map-structuren met flashwizard mogelijk is.

maw

stuur je een inktvis (x ledematen) met een fiets op pad kan die enkel twee pedalen trappen

cheers

Atom Bomb

Fluke

Link naar reactie
Delen op andere sites

je ik ben aan het proberen en dergelijke en dan heb ik meer ruimte. maar als ik de image in de flash zet en de var op usb werken de downloads zoals plugins en dergelijke dann nog goed ??

@Tonskidutch ik schreef dat de multiboot perfect werkt en dat doet het ook ik kan met de dream verder alles maar in flashwizard geeft hij dus de usb niet meer aan en dat is het probleem en dus niet de multiboot want dat werkt perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen