Ga naar inhoud


[7025S] Ronaldd image: 7 oktober 2007


Ronaldd

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Het is inderdaad een prachtige image daarvoor dank.

 

Bij een volgende image zou dan de mountmanager aangepast kunnen worden nu moet ik na elke regel een ok geven anders waren de gegevens weer gewijzigd.

 

Met de Happy skin kreeg ik zo ie zo een blauw scherm met de mountmanager

 

Met een andere skin geen probleem gehad behalve bovenstaande.

 

thnx

 

Richard

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 207
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik kreeg ook een bluescreen in de mountmanager met de Happy skin, zag iets voorbij flitsen van een missende screen. Ik moet zeggen dat ik de Happy skin niet zo mooi vind als de default skin van de Ronaldd images tegenwoordig, maar hij is wel een stuk praktischer, dus ik blijf hem voorlopig gebruiken.

 

Fijne image weer, een aantal dingen is een stuk sneller geworden (opnamelijst bekijken bijvoorbeeld)!

DM7025 en DM800 op Ziggo/Casema met Milo image

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt het dat de keyupdater in de happy 2000 skin niet meer werkt? hier al een paar dagen geen beeld meer ondanks de melding dat deze succevol zijn geupdate.

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:
Dit image is top op een paar kleine schoonheid foutjes.Na zoals de satfinder na maar de belangrijksten zaken zijn goed voor elkaar makkelijk in stellen Ronald en zijn team hebben een super image afgeleverd bedankt ..


Ik vind wel dat er ineens veel gebruikers blauwe schermen melden.


Klopt, maar helaas nog geen officiële update.

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
klopt het dat de keyupdater in de happy 2000 skin niet meer werkt? hier al een paar dagen geen beeld meer ondanks de melding dat deze succevol zijn geupdate.

renzie

Werkt hier nog gewoon.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag je 7025 al staan bij te koop aangeboden, dacht eerst dat je het had gehad met je dreambox, maar meneer heeft een + gekocht.

 

Nee ben niet van plan om nog een andere versie beschikbaar te stellen.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Trouwens een verademing dat display van de plus versie, je krijgt er trouwens een USB-stick bij tegenwoordig ipv smartcardje.


Kan je hier je Picons op zetten :-)

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Offtopic:
Ik heb er niks bijgekregen (deze week gekocht). Verschilt dat per leverancier?

Er zit een antwoordkaart bij als het goed is. Na insturen ontvang je die usbstick. Als het goed is.

En nu maar weer ontopic.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je weer wat te doen ja, nou weekend is om en heb nog wel even een fix voor de mount manager gedaan (voor de rest is er niks veranderd).

Ook is er een test versie van de Nemesis GlassLine skin voor Ronaldd op mijn site.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik merk is dat wanneer ik aan het einde van opgenomen programma kom en er verschijnt >end in beeld, de on screen display niet meer automatisch weggaat als ik dan naar een ander opgenomen programma ga kijken. Ik moet dan eerst weer naar live tv teruggaan, daarna is het weer goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...