Ga naar inhoud


[TF7700HD PVR] Laatste Nieuws


Sigma

Aanbevolen berichten

Citaat:



Wat ik mis is dat er in de handleiding gesproken wordt over een usb aansluiting op de achterkant tbv nieuwe firmware erin zetten (hoofdstuk 8.2 blz 77), maar dat ik als ik de achterkant zie van de Topfield (hoodstuk 2.3 blz 11), daar geen usb aansluiting aantref.



In de Duitse handleiding (op de Topfield site staat:
Citaat:
Auf dem vorderen Bedienfeld ist
ein USB-Anschluss. Dieser dient zur Firmware-Aktualisierung
und für Dateitransfers.


Wat dus betekent dat er achter het klepje op de voorkant ook een USB aansluiting zit!
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 247
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo allen,

 

Wat mij het meest bezighoud is de vraag wanneer hij nu eindelijk eens uit komt. Op de site van de importeur staat tot dit moment nog steeds te lezen:

 

"Zoals het er nu naar uitziet, hebben wij eind oktober 2007 de langverwachte Topfield TF7700HD PVR ruim voldoende op voorraad".

 

En volgens mij is het inmiddels eind oktober 2007.

 

Groeten, Alfons

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik denk rond de € 650,


Hoi Henri,

Ja, ik kreeg vanmiddag een mailtje van mijn satboer als antwoord op een mail van 2 weken geleden. Hij zei dat hij zojuist bericht had gehad dat de uitlevering eind volgende week begint en de prijs nog niet precies bekend was en noemde ook een bedrag van 650 euro. Dus laten we daar maar vanuit gaan.

Bedankt en groeten, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
mooi is wel lekker maar het belangrijkste is hoe werkt het en hoe makkelijk is het te bedienen
hier slechte ervaringen met een DM7025 tov TP5000 ben dus benieuwd


Hallo Teo1966,

Ja, dan zul je met de aanschaf nog een tijdje moeten wachten. Dit tot je de commentaren leest op dit forum.

Ikzelf heb de 5500PVR en vind dit een uitstekende ontvanger die absoluut niet moeilijk te bedienen is (dat is dus MIJN mening; een ander kan daar weer anders over denken).

En ook gezien de goede naam die Topfield heeft op te houden, heb ik er wel vertrouwen in.

Groeten, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:
Ik denk rond de € 650,


Hoi Henri,

Ja, ik kreeg vanmiddag een mailtje van mijn satboer als antwoord op een mail van 2 weken geleden. Hij zei dat hij zojuist bericht had gehad dat de uitlevering eind volgende week begint en de prijs nog niet precies bekend was en noemde ook een bedrag van 650 euro. Dus laten we daar maar vanuit gaan.

Bedankt en groeten, Alfons



Bij "kaartschrijver_punt_nog_wat" satboer kost hij €629- (met prijsgarantie)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...