Ga naar inhoud


[Clarke Tech 5000 Combo] probleem (nu vertaald naar NL)


Ivy

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort een Clark Tech 5000HD-Combo met een Moteck SG-2100 motor. Het gekke is dat als ik kies voor oost of west draaien via het instellen "motor menu" de schotel wel gaat draaien, maar als ik een zender kies er geen beweging in te krijgen is. Meer mensen hier last van? Ik heb de laatse firmware draaien.

 

Nog een vraagje, wat zijn de mogelijkheden om de dvb-s gecodeerde zenders te bekijken. Ik heb een KPN kaartje, maar geen beeld. Zijn er ook andere opties?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 171
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast Rob út Fryslân

Als je toch twijfelt, wacht dan nog even tot maart.

Dan komt de maxdigital-HD225s, een HD ontvanger die goedkoper zal worden dan de CT en de veel te dure Vantage.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Even een vraagje mbt de Clarke Tech 5000. Hoe krijg ik ontvangst van Ketnet/Canvas voor elkaar, met gebruik making van de interne kaartlezer (dus geen CAM's). De MaxPlus (uit dezelfde fabriek), met firmwareversie 1.78 kan het wel. Door bv de PID op 6A te zetten krijg ik helaas ook geen beeld. Is er een Clarke-Tech Firmware versie die wel beeld en geluid geeft op Ketnet/Canvas?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rob út Fryslân

Die versie is er wel, maar dan hebben we het over een versie van ongeveer 6 maanden geleden.

Je kan ook je kaartje als vermist opgeven en een gratis nieuwe kaart aanvragen.

De nieuwe cds kaartjes schijnen geen problemen te hebben.

Iig komt de CT zelf niet met een oplossing voor dit probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik had geen beeld meer op Ketnet/Canvas. CD kaart had ik in de interne kaartlezer geplaatst. Wel ontvangst van Ketnet/Canvas met Diablo-cam light en een "oude" Aston module. Met de laatste wel even de melding, tijdens het zappen, gedecodeerde uitzending, daarna gewoon beeld.

Sharp LC-37XD1E Full HD, Humax Duovisio iPVR-9200C decoder, Topfield 7700HCSI, Multytenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik overweeg al een tijdje of ik deze ontvanger moet aanschaffen. Ik zou dat echter willen doen voor de Russische MPEG-4 zenders op 40 graden Oost en ik begrijp dat niet iedere HDTV ontvanger dat kan. Is er hier iemand die dat voor me kan checken? Het gaat om de frekwenties 10.967V en 10.995V, beide SR20.000 FEC 3/4.

 

En als je me echt wilt helpen, kijk dan ook nog even op 53 graden Oost om te zien of de zenders op 11.044V, SR 44.951 FEC 3/4 ook te ontvangen zijn? Hier gaat het niet om de uitzendnorm maar om de hoge SR waarde.

 

Bij voorbeeld heel hartelijk dank!!!

 

Paul.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Even vooorstellen. Gonnie Faber nieuw lid. En sinds kort in het bezit van een clarke-tech 5000c.

 

Wij kunnen ketnet niet ontvangen. De andere kanalen lopen goed.

Is het mogelijk om een nieuwe complete Canaal Digitaal lijst in te brengen en zo ja hoe?? Wat voor programma heb ik nodig om de lijst op de stick te zetten/ Is er iemand die een nederlandse vertaling heeft van de gebruiksaanwijzing? Kun je op een kanaal gewoon laten zoeken tot je het net hebt wat je zoekt??

 

Graag antwoordt in simpele taal. Ik ben n.l geen computer deskundige.

 

Gr Gonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ketnet is een probleem wat al een tijdje bekend is, een software probleem.

Andere ontvangers van dezelfde fabriek, Hubtech, hadden die problemen ook.

De importeur van Maxdigital heeft het via de fabriek op poos geleden kunnen oplossen.

Het wordt dus eens tijd dat de importeur van de Clark-tech eens aan de bel trek in Korea.

Ze zijn daar op de hoogte van het probleem.

Je andere vraag moet iemand anders even geven dat weet ik niet.

VU+ DUO Triax 90cm, Sab Unix triple

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rob út Fryslân

Paul, ik had je graag geholpen maar heb geen draaibare schotel.

Echter kan de huidige generatie HD receivers zonder problemen jouw favoriete zenders ontvangen.

Het door jou genoemde probleem heeft nog te maken met de eerste generatie HD ontvangers die niet 100% de HD norm ondersteunde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo even voorstellen Hamfield is de naam, Geen Techneut maar wel heel erg geintereseerd en wil zeker hier wat opsteken.

 

volgens mij is er voor de HD5000 en de 2100+ nieuwe P FW.

Heeft iemand dit al getest en zo ja werkt het naar behoren.

 

groet Hamfield

Clarke 5000HD / Clarke 2100+ / Strong srt8000 /Triax duoLNB4.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zelf heb vaak last dat de Premiere kanalen op zwart staan.

op de CT2100+ en op CT5000HD.

Als ik ze dan een paar uur op een premiere kanaal laat staan komen ze weer terug.

Ik heb het over de laatse FW voor de 5000 124P (beta) en voor de 2100 over de 119P. Hoe kan je dit verhelpen.

Clarke 5000HD / Clarke 2100+ / Strong srt8000 /Triax duoLNB4.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rob út Fryslân

Even de receiver opnieuw opstarten wil nog wel eens helpen om de sleutel wat sneller te vinden.

 

2e kwartaal van 2008 gaat Premiere dicht, de kaartenruil is al begonnen volgens satundkabel.de

TPS laat dit jaar tpscrypt vallen en dan hebben we alleen nog de FTA zenders en de zenders waarvoor we een kaartje hebben open.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rob, Slecht nieuws wat je daar brengt staat het dadelijk helemaal op zwart beeld.

Maar voor nu blijft het erg lastig op beide recievers het gelijke probleem, ook dat opnieuw opstarten werkt niet, moet gewoon een paar uur wachten tot er weer beeld is.

Heeft hier niemand last mee? Anders wachten we maar op nieuwe FW.

thanks in iedergeval.

Clarke 5000HD / Clarke 2100+ / Strong srt8000 /Triax duoLNB4.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...