Ga naar inhoud


[Strong 8000] Kanalen uploaden via de pc in de strong8000!


Gast

Aanbevolen berichten

Op de downloadsite staat een filetje waarmee je de Strong8000 in 1 keer kunt voorzien van de juiste kanalen. Helaas nog wel op de Canaldigitaal manier maar grote kans dat hier ook nog verandering in komt! Wat je nodig hebt is de loader van Strong(te vinden op <A HREF="http://www.strongsat.com)" TARGET=_blank>www.strongsat.com)</A> en de srt8000chnl.bin file!<P>Veel suc6 alemaal.<P>Satwilly

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hee, leuk dat je dat zelf uitgevogeld hebt!!!<P>Ik veronderstelde dat ie op de downloadsite stond, vandaar.....<P>Wat doe je dan, patch je de firmware zodat de kanalen daarmee ingeladen worden of kan het via een service mode zoals de eerste mediaserax versies deden bij de mediabox?<BR>Als je settings als "willekeurige volgorde" wilt inspelen moet je denk ik de Strong één keer op willekeurige volgorde laten zoeken en dan de settings inspelen, dan staat er ergens een bitje anders zodat je ook de bovenste 500 kunt editten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dit is weer onzin ik krij dit .ERROR 205 -- DNS name lookup failure. Please contact your system administrator. <BR>En ik heb mij ook laten vertelen dat er voor strong nog geen enkele editor beschikbaar zou zijn .<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet allemaal tegelijk...<P>Ik heb MISC, HARDWARE en SECA gehad maar geen file. <BR>Zou wel leuk wezen om te weten hoe ze dat gedaan hebben. <P>Volgens Strong kan het niet (zie hun faq's).<BR>Bovendien zeggen ze dat er van de SRT8000 diverse firmware is, is er aan andere te komen zodat je em voor de gein eens italiaans of frans of pools kunt maken? <BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de file geupload, weet niet hoelang het duurt. Ik ben ook met div andere formaaten bezig. Wil nog niet helemaal lukken. Als het zover is komt die file vanzelf wel hier terecht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pipo, ik heb dit niet zelf uitgevogelt! Met wat medewerking viavia kwam ik aan dit filetje. Ik vond alleen dat iedereen ervan moest kunnen profiteren. Ik ben bezig met een normale Astra lijst met Ned1 op 1 enz. Ook de Hotb kanalen moeten hierin. Als dit klaar is horen jullie het wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Formidabel !<BR>Satwilly, jij bent de beste !<BR>Ik heb normaal gezien een halve dag nodig om alle kanalen in te lezen op mijn 8000, nu duurt het nog enkele minuten, dankzij de Bin-file.<BR>Ik wacht vol ongeduld op meer informatie omtrent deze methode van kanalen installeren.<BR>Nu is het enkel nog wachten op een nieuwe softwareversie van de Strong 8000, omdat er in verschillende software een bug zat waardoor de ontvanger in stand-by ging.<BR>Wordt mijn aanschaf toch nog een goeie !<P>Hartstikke bedankt !<BR>SATWILLY FOR PRESIDENT !<P>Frederic,<BR>Een gelukkig man.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha dan zal je nog lang mogen wachten.<BR>Op de versie van Strong want zelf hebben die geen vinger in de pap te brokken als het over software gaat .<BR>Van hun eigen ontvangers .<BR>Daar is Canal+ nu de baas over zijn beslissen welke software er in die boxen komt en mag .<BR>En als die gasten zich daar niet netjes aan houden dan zijn ze zeer snel hun lesentie kwijt<BR>En juist daarom zal er nog geen andere versie komen leuk he hihihihihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk, Satwilly,<BR>Maar het is nog lang geen 1 April hoor!<BR>De bin-file heb ik al gedownload, maar op de Strong-site is geen loader te vinden, alleen software versie 15 voor de 8000, maar die heb ik al.<BR>Zoekt en gij zult verder zoeken!!!!!<P>Groetn, Swieberd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu heb ik het hier weer eens gedaan zeg wink.gifwink.gif zeg dat even tegen stoere willy die heeft toch die bin file gemaakt voor de Strong SRT 8000 .<BR>hehehe hij maakt een file maar er is geen loader hihihi wel echt leuk is die gast .<BR>groeten zoeken en zoeken en zoeken hehehehe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...