Ga naar inhoud


[Asscom reference] In combinatie met TVV


odul

Aanbevolen berichten

Weet iemand of de van oorsprong canal digitaal ontvanger ( nederland ) ASSCOM reference ook kan werken met een TVV kaart ?

Ik zelf dacht van niet , maar er zijn misschien mensen die het al uitgeprobeerd hebben ..

Dank voor de hulp

Geel , Stad in de Kempen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nog wat bijkomende info zodanig dat misschien iemand zich kan-wil uitspreken.

 

Dit toestel is een SECA MediaGuard MediaHighway ontvanger , geschikt voor Nederlandse Canal + en free to air zenders.

 

Weet iemand het andwoord ?

Met dank

Geel , Stad in de Kempen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb veel met die dingen geprutst, maar dit toestel is al wat ouder dacht een jaar of 6 en een TVV kaart heb ik nooit in de handen gehad (is die wel verkrijgbaar in Nederland?)

 

Geschikt voor free to air moet je met de originele software ook met een korreltje zout nemen, ja die worden wel weergeven, mits je maar een Canal digitaal kaart in de ontvanger hebt zitten.

Anders krijg je alleen de melding "voer uw smartcard in de ontvanger"

Met, laten we zeggen, alternatieve software heb je dit probleem niet en zijn de FTA kanalen ook zonder kaart zichtbaar.

In spanje is nog wel wat nieuwere software voor deze ontvanger te vinden, maar hier is het een beetje uitgerangeerde ontvanger omdat er andere zijn met meer mogelijkheden.

Dat neemt echter niet weg dat het een ontvanger is welke een zeer goede beeldkwaliteit geeft.

Voor de rest is het gewoon een secabak met niet al te veel mogelijkheden, maar als je dat ook niet zoekt is het een prima ontvanger welke nog zeker met de huidige kan concureren qua beeldkwaliteit.

Maar of je wilt weten of hij ook met een TVV kaart werkt zul je het denk ik toch zelf uit moeten proberen.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...