Ga naar inhoud


Inverto IDL 7000M setting editor?


matthijs12

Aanbevolen berichten


Jekunt SetEdit gebruiken (even Googelen, duitse makelij). Het is een betaald programma (voor weinig trouwens), maar de download kan je gebruiken tot er ik meen 20 dingen veranderd zijn. Dus heel vaak opslaan tussendoor.

Let op: SetEdit heeft nog een aantal problemen waar aan gewerkt wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Van Setedit is een nieuwe versie uitgebracht, waarin de meeste problemen zijn opgelost.

Als Freeware is er alleen de editor van Inverto zelf, de PC-tools. Met wat gegoochel kan je (door twee exemplaren te openen) knippen en plakken tussen twee versies, maar het is niet echt ideaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Is zeker een aanrader deze editor, voor die € 22,99 heb je zoveel plezier, als je deze eenmaal gebruikt dan wil je niet anders meer. Ik gebruik de PC-Suite van Inverto alleen nog vanwege de USB functionaliteit om de bijgewerkte lijsten te up- en downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Mijn broer heeft een 7000 PVR die nu redelijk stabiel draait met een X-cam.

Probleem is echter dat wanneer er zenders worden gezocht de hele zenderlijst door elkaar wordt gegooid, ook bij een scan op één transponder. Ik heb geen zin om de boel weer opnieuw op te bouwen (andere SW, reset e.d.), het heeft me al genoeg tijd gekost om dat ding een beetje stabiel te krijgen. Daar had ik hem voor aanschaf al voor gewaarschuwd, maar hij vond het zo’n mooie ontvanger cool (en dat is het ook, alleen jammer van de software frown ).

Nu ben ik zelf bekend met Setedit voor de Topfield 5500, dus Setedit kan hier uitkomst bieden. Ik zie dat de laatste versie 1.01 is. Nu is mijn vraag of deze versie goed draait?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast Invertist

Dit door elkaar gooien van de zenders in de hoofdlijst is een groot probleem van de Inverto dat nog steeds niet is opgelost. Het gebruik van FAV-lijsten is hier de oplossing, want die worden niet verhaspeld.

Onbegrijpelijk dat dit soort elementaire zaken nog steeds niet onder de knie zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Gast Invertist

Er is weer een nieuwe versie van SetEdit uitgebracht. Naast het oplossen van een bug is er nu ook een Nederlandstalig helpbestand. En nee: USB wordt (nog?) niet ondersteund. De reden: FTA heeft het USB-protocol niet gedocumenteerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Hé, bedankt.

Toevallig vorige week nog gekeken of er geen update was en inderdaad die was er ook niet.

Heb jij hierover een mail gehad of ben je er toevallig achter gekomen.

Hier heb ik in ieder geval geen mail gehad van Wolfgang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...