Ga naar inhoud


[all] Settings 4-11 van Joske


settings joske

Aanbevolen berichten

Er is weer een nieuwe update beschikbaar.

 

Sorrie voor de vorige update.

 

Daar zat blijkbaar een bug in, waardoor er een nieuwe scan nodig was om bepaalde zenders weer van beeld te voorzien.

Helaas kon ik dat niet herstellen omdat ik de dag na de update op vakantie ben gegaan.

 

In de update van vandaag zou dat verholpen moeten zijn.

Het is een kleine update vooral vanwege de nieuwe themakanalen.

 

De lijsten zijn weer via pli download/ useraddon voor gemini en op www.hackweb.nl te downloaden.

 

Groeten, Joske

Link naar reactie
Delen op andere sites


Joske,

 

Waar zat hem dat probleem in? Ben dit op meerdere boxen tegengekomen maar kon geen verklaring vinden. Binnen het PLi team hebben we ons er ook over gebogen dus een verklaring waar het mis ging is welkom.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Joske,

 

Het eerdere probleem constateer ik nu oa. bij de ORF kanalen. Na een scan met fec op 'auto' is dat weer opgelost. Verder nog niets geprobeerd. Hier kwam ik toevalligerwijs net achter.

Ook hier in eerste instantie opnieuw een minimale ber die na de scan weer ok was. Vervolgens ook weer beeld.

 

John

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oftewel de software van de dreambox oftewel de editor heeft de fec van 5/6 op eigen houtje omgezet naar 7/8.

Ik heb na aanleiding van diverse meldingen die handmatig weer aangepast naar 5/6.

Over ORF had ik nog geen melding binnengekregen, die zal de volgende update dan weer worden aangepast.

Het vreemde is dat ik dus wel gewoon overal beeld op heb, ongeacht de fec.

Als er nog ergens een foutje inzit wil ik dat graag horen.

 

Groeten, Joske

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon op de ORF gaan staan,dan via menu zenders zoeken,handmatig,fec auto ,dan op OK drukken?

 

Had het gisteren geprobeerd,maar kreeg het niet in orde,moet wel zeggen,had een complete scan gedaan op 19.2 via het menu zenders zoeken,handmatig.

Gisteren dus maar de oude lijst weer terug gezet!

Dreambox 8000 HD PVR / Dreambox 7025 / Humax IRCI-5400 Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joske,

 

Ik heb een bugje gevonden in je lijsten. Sommige ned. kanelen zitten er dubbel in, dat zijn oa deze:

 

RTL4

RTL5

RTL7

TV Oranje

Discovery

Animal Planet

EUROSPORT

Cartoon/TCM

Hallmark

PRIVATE SPICE

DORCEL TV

RTL RADIO

RVi1 (VRT)

RVi2 (VRT)

MM

 

Die zenders zitten in jouw lijst op 2 transponders, een transponder op 19.2 en op een transponder op 28.2. De autotimer van de DM7025 heeft daar last van, vaak wordt de verkeerde zender gebruikt.

 

Nog een andere vraag waarom gebruik je andere freqenties en symbol rates? Zoals 12513746:22001342 ipv 12515000:22000000. Dat geeft problemen, als je een complete satelliet scan doet met verwijder optie aan. Dan vallen er zenders weg in je lijst.

 

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ronaldd,

 

Je bedoelt dat die zenders dubbel in de services zitten?

Dat klopt, en ik weet niet wat ik er aan kan doen.

Volgens mij heeft het iets met de software te maken want dit doet de box uit zichzelf.

Het enige wat ik eraan kan doen is om alleen de juiste zender in de diverse boeketten te zetten.

 

Ik moet eerlijk bekennen dat ik al een hele tijd niet meer getest heb met jouw software, en dus niet kan zeggen of het dan ook misgaat.

Hopelijk kun je me wel helpen dit op te lossen.

 

Groeten, Joske

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joske,

 

dit ben ik ook tegen gekomen op je website. Inmiddels heb ik de zenderlijst via de gemini add-onn plugin gedownload en die waren wel goed. Perfect en bedankt voor je inzet voor de nieuwe zenderlijsten !!

 

djpetit !!

 

Citaat:
Joske,

 

Ik kan het file Astra-Hotbird niet openenen. Ik krijg steeds de mededeling: ZIP file corrupt. De andere files gaan wel goed.

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit had ik inderdaad ook al gemerkt, heb handmatig alle transponders die op 22000 staan aangepast. de 27000 en de 27500 staan goed

zowel op de 13 - 19 - 23 - 28

stond al bijna buiten met de satfinder :-)

 

groetjes,

 

marc , hombeek

Dreambox 800 pvr met spaun switch ; Visiosat met 4lnb's 3x titanium + 1 alps.

tvv + hd.

--------------------------------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...