Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb sinds een paar dagen dat de datum niet meer klopt. Op dit moment wordt als datum "maandag 12 november" met tijd "14.23" weergegeven. Bij "instellingen-->systeem-->tijdzone" staat "Amsterdam...". Ik draai met Ronald in Flash maar aangezien ik ook Barry Allen heb, heb ik uiteraard ook andere images geprobeerd en die hebben allemaal hetzelfde probleem!!

Wat kan ik hier aan doe?

Eef

Geplaatst:

EN voor je de ontvanger uit zet, er voor zorgen dat als hij weer aan gaat automatisch op RTL4 (of 1 van de andere kanalen van NL of Duitsland) begint.

Geplaatst:

Hasjo,

Kies eerst een onjuiste tijdzone en activeer deze, daarna de juiste tijdzone kiezen en deze activeren.

Hierna zou het weer goed moeten zijn, getest met Gemini!!

Grtz,

Adje aka Beros

Geplaatst:
Citaat:
Hasjo,

Kies eerst een onjuiste tijdzone en activeer deze, daarna de juiste tijdzone kiezen en deze activeren.

Hierna zou het weer goed moeten zijn, getest met Gemini!!

Geprobeerd maar helaas niet geholpen. Ga denk ik maar eens helemaal opnieuw flashen.

Eef
Geplaatst:
Citaat:
Dit probleem heb ik ook gehad met een 7020 en een 7025 (beide met de nieuwste Gemini software). Tijd opnieuw ingesteld en opgestart, probleem was opgelost.

Hoe stel jij de tijd in dan? Ik kan alleen maar de tijdzone instellen (GMT +01.00) in INSTELLINGEN-->SYSTEEM-->TIJDZONE

Citaat:
Hasjo,

Tussendoor wel een x de box opnieuw gestart?

Dat niet alleen, ook de voedingskabel eraf gehad. Hielp allemaal niets.
Heb uiteindelijk compleet opnieuw geflashed en nu staat de datum wel goed! BA opnieuw ingesteld en ook de "oude" images werken weer als een tierelier.
Wat het nu was??

Eef

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen