Ga naar inhoud


Gisterenavond v1.00.15 voor Humax HDCI-2000 via OTA binnengehaald!!!


fico99

Aanbevolen berichten


  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo

Ik krijg de 15 er niet op, allé ik kan hem wel uploaden naar de stb maar als ik hem dan aan zet doet hij niets, iemand een idee wat de oorzaak kan zijn?

Ik heb al een factory -reset gedaan en alles opnieuw er op gezet de 04 07 011 015 maar werkt niet.:-(

2many

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Even een aanvullende vraag, was dit de eerste keer, dat je er nieuwe software opgezet hebt, of heb je al eerder een succesvolle update kunnen doen?

 

Toen je ver. 15 erop zette, werd er toen na het uploaden, de software in de ontvanger "uitgepakt"?

 

Je hebt toch wel een HDCI-2000 en geen 1000?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al eerder succesvol geupdate van 03 naar O4 naar 07 naar 011 terug naar 07 zonder probleem. Of de ontvanger uitpakt weet ik niet. Hoe zie je dat?

Ik heb wel opgemerkt als ik een factory reset doe, dat de 07 er blijft opstaan (dacht ik)zal het nog eens controleren. De 011werkt ook niet zo goed ik moet regelmatig volledig uit en aan zetten omdat TV.V. niet meer werkt of C.D. niet.

2many

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Misschien is het file corrupt, wat je hebt gebruikt op er ver.15 op te zetten.

Werkt het toestel op dit moment wel met ver.7 of gaat er niets meer?

 

Met uitpakken bedoel ik, dat nadat je de software hebt geupload, je op je scherm ziet, dat de software wordt geuncompressed en geinstalleerd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

03 was de soft, waarmee ik hem heb gekocht, maar daarmee kun je geen BBC-HD ontvangen. Dit gaat pas vanaf ver. 04.

Ver. 07 werkte bij mij nog het best, beeldscherpte is bij 07 beter dan bij 04.

Ikheb nu ver. 15 erop, en tot nu toe nog geen storende zaken gevonden.

 

Ik heb ver. 03 niet meer, ik geloof, dat die ook nooit als update openbaar is geweest.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Hallo
Ik krijg de 15 er niet op, allé ik kan hem wel uploaden naar de stb maar als ik hem dan aan zet doet hij niets, iemand een idee wat de oorzaak kan zijn?
Ik heb al een factory -reset gedaan en alles opnieuw er op gezet de 04 07 011 015 maar werkt niet.:-(
2many


Ben je zeker dat je de juiste soft gebruikt? Er bestaat ook een HDCI2000 voor DVB-T, ... Een vergissing is snel gemaakt.

Wim

VU + Ultimo 2x dvb-s 1x dvb-t, Panasonic PT-AE2000 Full HD projector, Visiosat Big BISAT, 4X Titanium smart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wil niet lukken. Alle soft zonder probleem maar de 15 niet. Heb het OTA (2x) gedaan heb het met PC (3x) gedaan maar neen wil niet werken. Als de 15 er op staat start hij op load application en dan gebeurt er niets, geen lichtje op display geen enkele knop niets. Wat nu?

2many

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, het enige wat ik nu nog kan bedenken, is dat je een geheugen probleem hebt, dat een conflict geeft met de software.

 

Heb je al eens geprobeerd, om de ontvanger helemaal leeg te maken, en dan de software op te spelen.

 

Bij mij staat er boot loader 4.01 op, dat zie je op het moment dat hij de nieuwe software van de computer begint in te lezen.

Is dat bij jou ook zo?

 

Nog een ding, ik heb bij mij gezien, dat als op mijn win 98 laptop de screensaver actief wordt, het downloaden de mist in gaat.

Dit zou echter bij jouw poging met ota geen invloed hebben.

 

Alhoewel onwaarschijnlijk, zou de ota mis kunnen gaan bij slechte ontvangst en het downloaden zou mis kunnen gaan met een corrupt file.

 

Heb je de software misschien voor de 2e keer nogmaals opnieuw gedownload?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...