Ga naar inhoud


Technotrend S2-3200 vind niet alle kanalen


Gast november

Aanbevolen berichten

Duidelijk. @moonchild bedankt voor de toelichting.

Ik wil liever niet nog een kabel leggen vanuit de schotel naar de tv kaart. Dus is dit (zie afbeelding) misschien een oplossing voor het doorlussen te kunnen omzeilen ? Misschien komt hiermee toch de goede voltage door in de TT 3200 pci kaart? Of heeft iemand hier geen ervaringen mee?

 

 

41JXGFX0X0L.jpg

 

Idee is om hier de twee ingangen naar de Azbox en TT 3200 te leggen en de uitgang naar de diseq switch om zo (handmatig) te kunnen switchen tussen de 2 apparaten. Uitganspunt is om niet de azbox en tt3200 tegelijk te gebruiken, altijd los van elkaar. De ontvanger stond ook uit tijdens de doorlus.

aangepast door Mk2K
kleine toelichting op de switch

Receivers: DM800 (OpenPLi) - DM500 clone (tuner overleden) - Philips DSR 7121 HD, Sunray SR4 Trial tuner (800SE clone met OpenATV 5), Xtrend ET9200 silver benelux  (Openpli), AzBox Elite cable/sat (OpenATV 6)

Visiosat 13E,19.2E,23.5E,28.5E

Abbo: Canal digitaal Basis + HD, Caiway

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@moonchild bedankt voor de uitleg. Ik zag dat @Sprietje elders in een topic ook de priority switch aanbeveelt.  Bijvoorbeeld deze. Ik vraag me af of ipv rechstreeks een lnb een diseq switch ook kan worden aangesloten op de uitgang die de juiste  lnb kiest. Of gaat dit niet? Een switch achter een switch wordt het dan.

Receivers: DM800 (OpenPLi) - DM500 clone (tuner overleden) - Philips DSR 7121 HD, Sunray SR4 Trial tuner (800SE clone met OpenATV 5), Xtrend ET9200 silver benelux  (Openpli), AzBox Elite cable/sat (OpenATV 6)

Visiosat 13E,19.2E,23.5E,28.5E

Abbo: Canal digitaal Basis + HD, Caiway

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...