Ga naar inhoud


welke PC hardware het beste nemen voor HD?


Unetwork

Aanbevolen berichten


Ik heb bij een web winkel een Asus barbone gezien met HDMI incl. kast en MB ex voeding prosessor en DDR2 voor Atlon X2.

Prijs was net onder de 100 euros. Ze leveren alleen niet buiten de EU dus even iemand vinden die dit voor me kan bestellen...

Ik denk dat dit een goede keuze is?

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft die barebone een Radeon X1250? Denk dan niet dat die geschikt is voor HDTV etc. HDMI zegt niet alles, en een goede opschaling naar 1080p met die kaart zal niet gaan. Het geluid over die HDMI aansluiting wordt verkregen door de output van de SPDIF aansluiting over te zetten op de HDMI geluidsignalen, dat is dus geen "echt" HDMI geluid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zilverster Ja ik heb even gekeken, moet zeggen dat ik voor deze feestdagen mijn PC van boven even op mijn LG heb gezet en ook dit geeft een heel mooie beeld. alleen is deze PC heel groot!

Ik gebruik deze namelijk met een Pro kaart voor mijn video studio..er zitten 8 320 GB tot 500 Gb harde schijfen met koeling in te loeien wink.gif

 

@grunnsat : Radeon X1250 Ja die zit erin.

Bedankt voor de tip trouwens.

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Unetwork,

 

 

Waar is de tijd gebleven van mijn eerste PC, zo'n 25 jaar geleden, de Yes van Philips, z'n tijd ver vooruit en geen blazende koelvinnen aanwezig blush.gif ..................

 

Het zal de vooruitgang van de techniek zijn grin.gif , gr.

 

 

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...