Ga naar inhoud


[all] dreambox streamen naar PS3


reddie

Aanbevolen berichten


  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Gerard 76
Dit is de mijne...
krijg ngc en disc hd niet werkend
geeft aan dat de data beschadigd zijn.
de rest werkt wel.


Bij mij geven alle kanalen wel eens data beschadigd waaraan het ligt heb ik nog niet gevonden.
Soms helpt het op media server op nieuw te starten maar soms helpt het even te wachten en dan gewoon nog eens proberen ook al staat er dat het bestand beschadigd is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nog even aan het testen gegaan en ben tot de volgende conlusie gekomen

 

Voor enigma1 images staan er komma's in de streamnaam. De PS3 mediaserver kan niet overweg met komma's dus gaat dit niet werken.

 

Pli met zapstream kan je gewoon het IP+poortnummer gebruiken dit werkt dus wel.

 

Enigma 2 gebruikt : als scheidingsteken en dit werk ook gewoon.

 

Voor standaard enigma 1 gebruikers is het dus waarschijnlijk niet mogelijk.

The power of dreams...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo allemaal. Ik las deze thread naar aanleiding van mijn zwagertje die ongeveer hetzelfde wil.

 

Ik zie hier een aantal oplossingen waarbij uiteindelijk een "redelijk" werkende Java oplossing is ontstaan. Nu gebruik ik thuis al enige tijd DVBSBridge.

 

Onlangs was ik op hun website om voor een nieuwe installatie de laatste versie te downloaden en toen zag ik in de beta sectie DVBSBridge Pro voor Dreambox staan.

 

Omdat deze Pro versie een UPNP server heeft, vraag me eigenlijk af of iemand daar mee heeft geexperimenteerd?

 

Als de PS3 als UPNP client zou kunnen verbinden met een servertje waar DVBSBridge voor Dreambox opstaat is dat misschien wel een veel simplere oplossing waar je niet eens een zware PC voor nodig hebt?!

Ian

 

Setup: Huis vol HTPCs met DVBLink TVSource/NWP Server

(Skystar HD2 + TBS6981 -> DVBLink TVSource 3.2/NWP 3.2/ACamd 0.6.2.0 met OSCAM 1.00-un_svn b4011

)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Origineel bericht van: IanPH
Hallo allemaal. Ik las deze thread naar aanleiding van mijn zwagertje die ongeveer hetzelfde wil.

Ik zie hier een aantal oplossingen waarbij uiteindelijk een "redelijk" werkende Java oplossing is ontstaan. Nu gebruik ik thuis al enige tijd DVBSBridge.

Onlangs was ik op hun website om voor een nieuwe installatie de laatste versie te downloaden en toen zag ik in de beta sectie DVBSBridge Pro voor Dreambox staan.

Omdat deze Pro versie een UPNP server heeft, vraag me eigenlijk af of iemand daar mee heeft geexperimenteerd?

Als de PS3 als UPNP client zou kunnen verbinden met een servertje waar DVBSBridge voor Dreambox opstaat is dat misschien wel een veel simplere oplossing waar je niet eens een zware PC voor nodig hebt?!


Werkt perfect helaas is kanalen keuze lijst nog niet aan the passen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...