Ga naar inhoud


top set 2.0 beschikbaar!


hvdh

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Jorgen
OK, bedankt. Dat had ik ook gedaan. En daarna dus nog die aparte usb-driver. Dan ligt het niet daaraan.

Ik heb gewoon geen zin om steeds weer de satelliet ontvanger af te koppelen en hem naar de slaapkamer te sjouwen, vandaar dat ik zo'n lange kabel gebruik.


Zet er eens om de zoveel meter een usb hub ( met voeding ) ertussen.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: hvdh
Het 7710 probleem is intussen bij Aldarin bekend, dit model wordt nog niet ondersteund, dus dat zal binnenkort wel goed komen!

Ik kreeg zojuist een email van Aldarin (de maker dus van Top set), die deze draad blijkbaar meeleest. Hij zoekt een settingslijst van alle Topfield system ID's die nog niet ondersteund worden.
Dus staat je Topfield system ID niet in dit lijstje, lees dan je settings van je Topfield met Top Set uit (negeer de foutmelding dus) en stuur die tfd file naar zijn email (te vinden achter "About" in Top Set). Zet hier dan ook gelijk een berichtje met de system ID zodat hij niet met overbodige mails bedolven wordt!
System ID 23331 (van de 7710 HD) heeft hij intussen al.

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk las ik dat, maar hij wil *zoveel mogelijk* nog niet ondersteunde ID's.

Dus noem a.u.b. de ID's die hij al heeft ontvangen, ik neem dus aan dat jij het was die 23331 verstuurd heeft!

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vincent1971
Zet er eens om de zoveel meter een usb hub ( met voeding ) ertussen.


Bedankt voor de tip. Het is gelukt, met USB repeater kabel (zonder aparte voeding). Vreemd; voorheen werkte zulke kleine bestanden altijd probleemloos met mijn 10 meter kabel. Nou ja... het is gelukt en ik kan aan de slag met Top Set.

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voornamelijk handig om je zenders te sorteren en favorietenlijsten aan te maken. Met je "control" knop op je toetsenbord diverse kanalen selecteren en dan b.v. in één keer in je favorieten zetten. Met je afstandbediening duurt dat uren.

 

Vervolgens kan je ze aangepaste lijst zo weer inlezen in je ontvanger en klaar! Ik vindt het echt een heel handig programma!

Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zojuist Top Set 2.00 incl. nieuwste update op PC gezet.

Programma werkt wel maar kan in "Filemanager" mijn USB stick niet vinden.

Programma blijft hangen met de volgende melding:

"Mode(USB only): Try to detect device..."

Het USB venster blijf grijs en is niet te benaderen.

USB stick is FAT geformateerd en is onder XP via verkenner gewoon te benaderen.

Iemand enig idee?

 

Groeten Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt ook proberen om een zenderlijst van iemand (staan hier genoeg) op je usb stick te zetten. Door dan niet topset te openen, maar rechtstreeks op het bestand op je usb stick te klikken kijk je wat er gebeurt. Als het goed is opent topset gewoon en zie je direct alle gegevens uit de lijst in het programma staan (zenders, favorieten, satellieten transponders)

Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren,

 

Bedankt voor het meedenken.

Beide tips opgevolgd, helaas nog zonder resultaat.

Sjaak:

Wat bedoelde je precies met linksboven USB selecteren?

Ik heb alleen kunnen ontdekken dat je via TOOLS en dan OPTIONS het soort verbinding kunt selecteren. Ik heb hier dan ook USB geselecteerd.

 

Endeavour:

Bij het uitvoeren van jouw tip opent TOP SET wel maar USB venster blijft grijs.

Ik kan echter wel gegevens uit de zenderlijst op de USB Stick zien in TOP SET zenders, favorieten, satellieten transponders)

Blijft bij jouw het USB venster ook grijs? Het programma blijft met dezelfde fouitmelding komen

 

Groeten Bart

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even uitgetest, venster blijft niet grijs en ik heb ook geen foutmelding. Er zal dus toch wat aan de hand zijn bij jou.

 

Nu ik er zo over nadenk,de eerste keer ging er bij mij iets fout met installeren en kon ik überhaupt geen bestanden openen. Heb het programma toen nog eens uitgepakt en opnieuw geïnstalleerd. Toen werkte het goed, zowel vanaf de harde schijf als usb. Misschien helpt een keer opnieuw installeren? Is maar een klein programma en immers zo klaar.

 

Heb het nu op een oude laptop met windows 98 staan (gegevensbestand staat wel op usb) en kan dan makkelijk serieel gegevens overzetten.

Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...